اینکه تصمیم بگیریم نفت را حذف کنیم مشکل را حل نمی‌کند/بدهی‌های نفت در مقایسه با بدهی‌ استقلال و پرسپولیس رقم زیادی نیست
 اینکه تصمیم بگیریم نفت را حذف کنیم مشکل را حل نمی‌کند/بدهی‌های نفت در مقایسه با بدهی‌ استقلال و پرسپولیس رقم زیادی نیست

سرمربی تیم نفت تهران گفت: تراکتورسازی در هر شرایطی باشد بازی با این تیم سخت است. به گزاش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، حمید درخشان اظهار داشت: تراکتورسازی از تیم‌های بااصالت و ریشه‌دار فوتبال ایران به شمار می‌رود که در هر شرایطی باشد بازی با این تیم در خانه‌اش با حضور تماشاگران پرشورش […]

سرمربی تیم نفت تهران گفت: تراکتورسازی در هر شرایطی باشد بازی با این تیم سخت است.

به گزاش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، حمید درخشان اظهار داشت: تراکتورسازی از تیم‌های بااصالت و ریشه‌دار فوتبال ایران به شمار می‌رود که در هر شرایطی باشد بازی با این تیم در خانه‌اش با حضور تماشاگران پرشورش سخت است.

وی گفت: تراکتورسازی در سه بازی ابتدایی لیگ بازی‌های خوبی را انجام داده  تنها در نتیجه‌گیری موفق نبوده و نباید این تیم را دست‌کم بگیریم.

سرمربی تیم نفت تهران خاطرنشان کرد: ما نیز مشکلات خاص خود را در تیم داریم و شرایط ایده‌الی در شروع لیگ برتر نداشته و تیم دیر بسته شده است و تلاش می‌کنیم برابر تراکتورسازی بازی خوبی ارائه کرده و با دست پر از زمین خارج شویم.

حمید درخشان در مورد تمرینات تیمش گفت: ۲ جلسه تمرینات تیم برگزار نشد تا صدای اعتراض بازیکنان به گوش مسؤولان تیم برسد و درخواست ما ایجاد شرایط عالی در تیم نیست، بلکه  نیازهای لازم برای یک تیم است و جلسه خوب در همین راستا برگزار شد و مسؤولان تیم  قول‌هایی دادند.

وی اذعان داشت: تیم نفت تهران یکی از نمایندگان فوتبال ایران در باشگاه‌های آسیا است و نیاز است این تیم در چند پست تقویت و بازیکنانی به جمع تیم افزوده شود و امیدواریم مسؤولان فوتبال کشور نیز به تیم نفت تهران کمک کنند تا نماینده شایسته‌ای برای فوتبال ایران در باشگاه‌های آسیا باشیم.

کاپیتان سابق تیم ملی ایران گفت: من از آقای تاج می‌خواهم که در مورد تیم نفت تهران صبوری کرده تا مشکلات این تیم حل شود، مشکلات این تیم حاد نبوده و بدهی‌هایش نیز در مقایسه با بدهی‌های استقلال و پرسپولیس رقم زیادی نبوده و  اینکه تصمیم بگیریم نفت را حذف کنیم مشکل را حل نمی‌کند و یکی از مشکلات عنوان شده خرید بلیت ها بوده که رقم زیادی نیست و من سالی که در تیم پرسپولیس مربی بودم هم این تیم چنین مشکلاتی به همراه بدهی‌های بزرگتری داشته و عملاً مشکل تیم نفت تهران قابل حل است.