ایران هراسی، بخشی از پروژه نظام سلطه برای فراموش شدن موضوع فلسطین است
ایران هراسی، بخشی از پروژه نظام سلطه برای فراموش شدن موضوع فلسطین است

رئیس قوه قضاییه، ایران هراسی را بخشی از پروژه نظام سلطه در مسیر به فراموشی سپردن موضوع فلسطین قلمداد کرد و گفت: یکی از پیامهای حضور میلیونی مردم در راهپیمایی روز قدس، عزم و اراده ملتهای مسلمان و آزاده برای عدم تبعیت از آمریکا و اذناب منطقه ای آن است. به گزارش قلم پرس به […]

رئیس قوه قضاییه، ایران هراسی را بخشی از پروژه نظام سلطه در مسیر به فراموشی سپردن موضوع فلسطین قلمداد کرد و گفت: یکی از پیامهای حضور میلیونی مردم در راهپیمایی روز قدس، عزم و اراده ملتهای مسلمان و آزاده برای عدم تبعیت از آمریکا و اذناب منطقه ای آن است.

به گزارش قلم پرس به نقل از  اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، آیت الله آملی لاریجانی که ساعاتی قبل به جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در تهران پیوست، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه موضوع فلسطین، یک مسئله اساسی برای جهان اسلام است، تصریح کرد: این موضوع تنها محدود به مظلومیت یک ملت که قریب ۷۰ سال است تحت ظلم قرار دارد، نیست بلکه مسئله اقدامات جنایتکارانه نظام سلطه در جهان است.

رئیس دستگاه قضا افزود: بر همین اساس، امروز فریاد ملت ما نه فقط فریاد مظلومیت فلسطین بلکه فریاد بر سر نظام سلطه است و آنها از همین نگرانند.

آیت الله آملی لاریجانی با بیان اینکه همگرایی ملتهای مسلمان با یکدیگر در مورد موضوع فلسطین موجب نگرانی نظام سلطه است، اظهار کرد: آمریکا و اذناب منطقه ای آن تلاش می کنند که جای این موضوع اصلی جهان اسلام با مسائل دیگر عوض شود که تلاش برای ایران هراسی نیز بخشی از همین پروژه است اما به فضل الهی موفق نخواهند شد.

رئیس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: این حضور میلیونی مردم، وحدت جهان اسلام و امت اسلامی را ندا می دهد و ان شاء الله ملتهای مسلمان در این مسیر، مستحکم ایستاده اند.

آیت الله آملی لاریجانی با بیان اینکه امروز مردم حضور پرشوری داشته اند و عزم و تصمیم خودشان رابرای اثبات مظلومیت ملت فلسطین و فریاد قوی بر سر نظام سلطه اعلام کرده اند، ابراز امیدواری کرد که این صداها هر چه زودتر بنیان ظلم را از نظام جهانی برکند.

رئیس دستگاه قضا همچنین تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص منطقه، پیام حضور میلیونی مردم عبارتست از همگرایی امت اسلامی در فریاد زدن بر سر نظام سلطه، استقلال کشورها، بازگشت به هویت اسلامی و اینکه تابع آمریکا که نظام سلطه در جهان را رهبری می کند و اذناب منطقه ای آن نخواهند بود و در دشمنی با اشغالگران صهیونیست به صورت متحد تلاش خواهند کرد.