ایجاد موزه مردم‌شناسی هدف مشترک اداره میراث‌فرهنگی و شهرداری شهرستان ملکان
ایجاد موزه مردم‌شناسی هدف مشترک اداره میراث‌فرهنگی و شهرداری شهرستان ملکان

[ad_1] ایجاد موزه مردم‌شناسی هدف مشترک اداره میراث‌فرهنگی و شهرداری شهرستان ملکان رئیس اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ملکان ایجاد موزه مردم‌شناسی را هدف مشترک اداره میراث‌فرهنگی و شهرداری این شهرستان عنوان کرد. به گزارش قلم پرس، مهراب نکویی روز چهار‌شنبه ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۱ با شهردار ملکان دیدار و گفت‌وگو کرد. رئیس اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی […]

[ad_1]

ایجاد موزه مردم‌شناسی هدف مشترک اداره میراث‌فرهنگی و شهرداری شهرستان ملکان

رئیس اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ملکان ایجاد موزه مردم‌شناسی را هدف مشترک اداره میراث‌فرهنگی و شهرداری این شهرستان عنوان کرد.

به گزارش قلم پرس، مهراب نکویی روز چهار‌شنبه ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۱ با شهردار ملکان دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ملکان گفت: «با توجه به اینکه پارک جنگلی  ملکان یکی از جاذبه‌های گردشگری این منطقه محسوب می‌شود و ارائه خدمات لازم در این مکان از اولویت‌های مشترک میراث‌فرهنگی و شهرداری ملکان است، لذا در این دیدار مسائل و مشکلات پارک جنگلی موردبررسی قرار گرفت.»

نکویی اظهار داشت: «ایجاد موزه مردم‌شناسی در ملکان از دیگر مطالبات مردمی و همچنین هدف مشترک میراث‌فرهنگی و شهرداری شهرستان ملکان است که در این راستا امکان‌سنجی ایجاد این موزه توسط کارشناسان متخصص حوزه موزه‌داری اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان انجام و در صورت وجود تمامی شرایط لازم، موزه مردم شناسی با همکاری شهرداری ایجاد خواهد شد.»

 

[ad_2]