ایجاد ردیف اعتباری برای بهسازی محور ورزقان _خاروانا
ایجاد ردیف اعتباری برای بهسازی محور ورزقان _خاروانا

[ad_1] فرماندار ورزقان گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و اداره‌کل راهداری استان، ردیف اعتباری بهسازی و روکش آسفالت محور ورزقان-خاروانا در محدوده روستای گال تا سه راهی آستمال ایجاد شده و با مشارکت مجتمع مس سونگون اجرایی می‌شود. مهدی نعمتی در جلسه شورای ترافیک شهرستان ورزقان با اعلام اینکه […]

[ad_1]

فرماندار ورزقان گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و اداره‌کل راهداری استان، ردیف اعتباری بهسازی و روکش آسفالت محور ورزقان-خاروانا در محدوده روستای گال تا سه راهی آستمال ایجاد شده و با مشارکت مجتمع مس سونگون اجرایی می‌شود.

مهدی نعمتی در جلسه شورای ترافیک شهرستان ورزقان با اعلام اینکه بهسازی و روکش محور ورزقان-خاروانا نهایی شده و به زودی اجرای می‌شود؛ از ضرورت بهسازی و روکش آسفالت در محورهای خاروانا _نوردوز و ارزیل_طرزم خبر داد و افزود: پیگیری‌های ‌لازم برای اجرای پروژه‌های مذکور صورت گرفته و در این راستا مدیرکل راه‌های فرعی و روستایی وزارت راه و شهرسازی از محورهای مواصلاتی شهرستان بازدید‌های داشته است.

 
وی عمل به تعهدات شرکت‌ها و سازمان‌ها در قبال مسائل و مسکلات شهرستان را خواستار شد و افزود: در این راستا اقدامات لازم و قانونی را انجام خواهیم داد تا حقی از مردم شهرستان تضییع نشود.
 
فرماندار ورزقان با تاکید بر اینکه مسئولین باید برای جلب رضایت مردم تلاش نمایند، اظهار داشت: واگذاری قطعات تجاری مسکن مهر ورزقان، بهسازی محور شیخملو و چراغلو، نصب تابلوهای راهنمایی بزرگراه خواجه-ورزقان، اجرای ورود و خروج محورهای روستایی و لکه‌گیری و رنگ آمیزی معابر شهرها را از جمله مطالبات مردم است که باید مد نظر مسئولین امر قرار گیرد.
 
وی از شروع عملیات اجرای مجتمع امداد و نجات جاده‌ای محور بزرگراهی ورزقان _ خواجه در آینده نزدیک خبر داد و افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته از شرکت ملی صنایع مس ایران، روند اجرای این پروژه نهایی شده و به زودی وارد فاز اجرایی می‌شود.

[ad_2]