ایجاد باکس مطالعه در اتوبوس های تندروی تبریز
ایجاد باکس مطالعه در اتوبوس های تندروی تبریز

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از ایجاد باکس مطالعه در اتوبوسهای تندرو خبر داد. به گزارش قلم پرس، فرخ جلالی مدیر عامل این شرکت با اعلام این خبر افزود: موضوع فرهنگ سازی مطالعه همواره یکی از دغدغه ها ی جامعه ما بوده و بر همین اساس اتوبوسرانی تبریز  در راستای مشارکت در […]

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از ایجاد باکس مطالعه در اتوبوسهای تندرو خبر داد.

به گزارش قلم پرس، فرخ جلالی مدیر عامل این شرکت با اعلام این خبر افزود: موضوع فرهنگ سازی مطالعه همواره یکی از دغدغه ها ی جامعه ما بوده و بر همین اساس اتوبوسرانی تبریز  در راستای مشارکت در توسعه فرهنگ مطالعه، نسبت به ایجاد باکس مطالعه در اتوبوسها  دوکابین مسیر تندرو اقدام کرد.

جلالی تصریح نمود: تلاش ما بر این است که مسافرین و همشهریان  در زمان حضور در اتوبوسها از وقت خود به طور بهینه استفاده نمایند و برای رسیدن به این هدف اتوبوسرانی تبریز در کنار انجام  وظایف خود و ارائه خدمات حمل و نقل به همشهریان، با برنامه ریزیهای انجام یافته در نظر دارد اقدامات فرهنگی از جمله   فرصت ایجاد مطالعه را در زمان استفاده از حمل و نقل عمومی برای مسافرین ایجاد نماید.

وی در پایان  گفت: همه ادارات و ارگانها بویژه نهادهای فرهنگی می توانند تولیدات فرهنگی خود را جهت توزیع در اتوبوسها در اختیار این شرکت قرار دهند.