اگر برجام و گفت و گو با دنیا را کنار بگذاریم تصور نمی کنم مشکلات حل شود
اگر برجام و گفت و گو با دنیا را کنار بگذاریم تصور نمی کنم مشکلات حل شود
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: اگر برجام و گفت و گو با دنیا را کنار بگذاریم و FATF را قبول نکنیم، تصور نمی کنم مشکلات حل شود ولی این موارد سیاست دولت است و وظیفه ما این است که هر کاری از دستمان برمی آید برای به حرکت درآوردن چرخ اقتصاد انجام دهیم.

به گزارش قلم پرس، مسعود پزشکیان در نشست تحلیل و بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ با حضور فعالان بخش خصوصی آذربایجان شرقی، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان توسط مرکز پژوهش های اتاق تبریز و مجمع نمایندگان استان در محل این اتاق برگزار شد، با اشاره به ضرورت رصد مشکلات تولیدکنندگان اظهار داشت: باید به میزانی جلسه کارشناسی در این زمینه برگزار شود تا مشکلات بخش های مختلف اقتصاد به خوبی تبیین شود.

وی ادامه داد: اگر برجام و گفت و گو با دنیا را کنار بگذاریم و FATF را قبول نکنیم، تصور نمی کنم مشکلات حل شود ولی این موارد سیاست دولت است و وظیفه ما این است که هر کاری از دستمان برمی آید برای به حرکت درآوردن چرخ اقتصاد انجام دهیم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس اضافه کرد: باید محکم پشت تولیدکنندگان بایستیم که آینده سختی در پیش است و اگر کار تولیدکنندگان تعطیل شود، کشور از پایه از حرکت خواهد ایستاد.