اولین پل کابلی عابر پیاده در تبریز احداث می‌شود
اولین پل کابلی عابر پیاده در تبریز احداث می‌شود
شهردار منطقه ۷ تبریز از آغاز اجرای پل کابلی عابر گذر با لحاظ منظر شهری در ورودی اتوبان شهید کسائی خبر داد و افزود: این پل در مرحله شمع گذاری فونداسیون است.

به گزارش قلم پرس، اصغر آدی‌بیگ اظهار کرد: احداث پل عابر پیاده در نقاط پرتردد سطح حوزه به‌ منظور تسهیل در تردد، حفظ ایمنی شهروندان و کاهش مخاطرات ترافیکی یکی از اقدامات اساسی است که توسط شهرداری منطقه ۷ تبریز همواره دنبال می شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بیشترین افراد در معرض خطر و جان باختگان در حوادث رانندگی درون شهری، عابرین پیاده هستند، از این رو از دلایل اصلی ساخت پیاده رو و پل های عابر پیاده افزایش ایمنی عبور و مرور عابران پیاده است.

شهردار منطقه ۷ تبریز با اشاره به اینکه ساخت عرشه این پروژه در حال انجام است، افزود: پل کابلی عابر پیاده طراحی شده برای اجرا در ورودی اتوبان شهید کسائی با اعتبار اولیه ۲۰۰میلیارد ریال در مرحله شمع گذاری بوده و با پیشرفت فیزیکی ۱۰ درصدی در حال اجراست

وی ادامه داد: این پل از نظر زیبایی شهری یک طرح بسیار ویژه در شان تبریز و به عنوان یک نماد و المان در ورودی جنوب غرب تبریز زیبایی خاصی به این نقطه از شهر خواهد بخشید.

آدی بیگ عنوان کرد: ساخت پل‌های عابر پیاده در مناطق پرتردد شهری و به خصوص مناطقی که خودروهای سنگین حرکت می‌کنند نقش بسزایی در کاهش حادثه های رانندگی ایفا می‌کند که متاسفانه تصادفات زیادی در ورودی اتوبان که روزانه محل تردد کارگران و شهروندان عزیز است.

وی اظهار کرد: این شهرداری درتلاش است که در مدت زمان کوتاهی این پل آماده و در خدمت شهروندان عزیز قرار گیرد.

 

 

انتهای پیام/