اولین قطعه صفر سگمنتال تقاطع غیر همسطح قراملک نصب شد
اولین قطعه صفر سگمنتال تقاطع غیر همسطح قراملک نصب شد

اولین قطعه صفر سگمنتال تقاطع غیر همسطح قراملک نصب شد مدیرعامل شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان از نصب اولین قطعه صفر سگمنتال تقاطع غیر همسطح قراملک که یکی از دو تقاطع غیرهمسطح در دست احداث این شرکت است، خبر داد. به گزارش قلم پرس،، آرمان امین‌بخش اظهار کرد: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این پروژه از […]



اولین قطعه صفر سگمنتال تقاطع غیر همسطح قراملک نصب شد

مدیرعامل شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان از نصب اولین قطعه صفر سگمنتال تقاطع غیر همسطح قراملک که یکی از دو تقاطع غیرهمسطح در دست احداث این شرکت است، خبر داد.

به گزارش قلم پرس،، آرمان امین‌بخش اظهار کرد: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این پروژه از ۳۰ درصد فراتر رفته و اقدامات زیرساختی لازم برای اتمام پروژه در کمترین زمان ممکن انجام شده است.

وی ادامه داد: این پروژه به کارفرمایی شهرداری منطقه ۲ تبریز و با اجرای شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان با اعتبار اولیه ۲۰۰میلیارد تومان در حال اجرا است.

امین‌بخش تشریح کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک به طول ۷۲۰ متر و عرض ۲۱ متر و طول عرشه ۲۳۴ متر در راستای روان‌سازی ترافیک جاده سنتو میدان کارگر در سطح منطقه ۶ اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان اضافه کرد: این پروژه به دلیل استفاده از تکنولوژی سگمنتال، هم به لحاظ بصری معماری زیباتری خواهد داشت و هم به لحاظ فنی از مقاومت بیش‌تری برخوردار خواهد بود.

وی با اشاره به آغاز احداث پنج تقاطع غیرهمسطح  از ۶ تقاطع غیر همسطح جدید در سطح شهر و با ۲ هزار میلیارد تومان هزینه خاطرنشان کرد: تقاطع‌های غیرهمسطح معلم، قراملک، حیدرآباد، شهید حیدری در اتوبان ولایت و پل خلعت پوشان در راستای کاهش ترافیک و تسهیل تردد شهروندان در این مناطق در حال اجرا شدن است و طبق زمانبندی قابل بهره برداری خواهند بود.