اولویت‌ شهرداری منطقه ۳ تبریز کاهش بار ترافیکی مرکز شهر طی سال آینده است
اولویت‌ شهرداری منطقه ۳ تبریز کاهش بار ترافیکی مرکز شهر طی سال آینده است

به گزارش قلم پرس، یعقوب وحیدکیا که به همراه معاونین عمرانی و حمل ونقل ترافیک از طرح‌های ترافیکی و پروژه‌های در دست اجرای سطح حوزه بازدید می‌کرد، با اعلام این مطلب گفت: با توجه به گسترش حوزه شهری و عدم کشش بار ترافیکی شهر در بافت مرکز، اقدامات زیادی در حد توان مالی شهرداری منطقه برای کاهش بار ترافیکی […]

به گزارش قلم پرس، یعقوب وحیدکیا که به همراه معاونین عمرانی و حمل ونقل ترافیک از طرح‌های ترافیکی و پروژه‌های در دست اجرای سطح حوزه بازدید می‌کرد، با اعلام این مطلب گفت: با توجه به گسترش حوزه شهری و عدم کشش بار ترافیکی شهر در بافت مرکز، اقدامات زیادی در حد توان مالی شهرداری منطقه برای کاهش بار ترافیکی شهر انجام شده که برای تداوم و تکمیل آن، تحقق طرح‌های در دست اقدام این شهرداری امری ضروری است.

وی پروژه تقاطع غیر همسطح شهدای ارتش را یکی از مهم‌ترین طرح‌های اجرا شده از سوی شهرداری منطقه ۳ برای کاهش بار ترافیکی در سطح حوزه این منطقه عنوان کرد.

شهردار منطقه ۳ تبریز مشارکت شهروندان و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را از سوی رانندگان وسایل نقلیه عمومی و شخصی در سطح شهر کم هزینه‌ترین و تاثیرگذارترین اقدام برای کاهش بار ترافیکی شهر عنوان کرد و خواستار توجه بیشتر شهروندان به این مهم شد.

شهردار منطقه ۳ تبریز در ادامه با حضور در محلات سطح حوزه گفت: اجرای خدمات مطلوب و بهینه به شهروندان در حوزه خدمات شهری، از انتظارات به حق شهروندان از شهرداری است.

وی اظهار کرد: ارائه خدمات محله‌ای همواره در دستور کار معاونت خدمات شهری و اجرائی این منطقه بوده و نظافت محیط شهری، ایجاد محیط سالم و به تبع آن کسب رضایت شهروندان و همچنین بهره‌مندی از خدمات شهری حداکثری، جزو رسالت‌ها و اهداف معاونت خدمات شهری و اجرائی منطقه است.

وحیدکیا ادامه داد: بدین منظور، برنامه‌های روزانه و منظم این معاونت در اجرای خدمات محله‌ای، با تلاش شبانه روزی تلاشگران این حوزه استمرار دارد.

وی همچنین از تداوم نهضت آسفالت در سطح منطقه خبر داد و گفت: نهضت آسفالت‌ریزی اساسی معابر و خیابان‌های مختلف سطح همچنان با تمام توان ادامه دارد.

وحیدکیا ادامه داد: با اینکه روزهایی سرد و البته همراه با چاشنی ویروس کرونا را سپری می‌کنیم اما شهرداری منطقه ۳ تبریز در مناطق مختلف منطقه نهضت آسفالت را با جدیت ادامه می‌دهد. در ماه‌های گذشته بسیاری از کوچه‌ها و خیابان‌ها به شکل اساسی و اصولی آسفالت‌ریزی شده‌اند.

شهردار منطقه ۳ تبریز عنوان کرد: هدف شهرداری منطقه ۳ تبریز آسفالت‌ریزی ۲۰ هزار تنی در سال ۱۴۰۱ در سطح منطقه است و به این ترتیب اولویت‌های آسفالت اساسی معابر در این بازدید بررسی و تعیین شد.