اهتمام جدی کلیه دستگاه‌های سطح استان برای تحقق امر جهاد تبیین
اهتمام جدی کلیه دستگاه‌های سطح استان برای تحقق امر جهاد تبیین

اهتمام جدی کلیه دستگاه‌های سطح استان برای تحقق امر جهاد تبیین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی بر اهتمام جدی کلیه دستگاه‌های سطح استان برای تحقق امر جهاد تبیین تاکید کرد. تراب محمدی در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی و ستاد گرامی‌داشت چهل و یکمین سالروز […]



اهتمام جدی کلیه دستگاه‌های سطح استان برای تحقق امر جهاد تبیین

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی بر اهتمام جدی کلیه دستگاه‌های سطح استان برای تحقق امر جهاد تبیین تاکید کرد.

تراب محمدی در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی و ستاد گرامی‌داشت چهل و یکمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، با تاکید بر اینکه حفظ، اشاعه، ترویج و تعمیق ارزش‌های دفاع‌مقدس به نسل حال و آینده از ضروریات جامعه امروزی است، اظهار داشت: اثرگذاری، خلاقیت و نوآوری برنامه‌ها باید همیشه مدنظر باشد تا بتوانیم فرهنگ غنی دفاع‌ مقدس را به نحو احسن به جوانان و نوجوانان عزیز منتقل کنیم.

محمدی با اشاره به روحیه ایثار، فداکاری، همدلی شهدا و رزمندگان اسلام در دوران دفاع‌ مقدس، خاطر نشان کرد: این روحیه باید ادامه یافته و کلیه دستگاه های استان با حفظ این خصوصیات در راستای گرامی داشت مناسبت های دفاع‌ مقدس و مقاومت تلاش کنند و حداقل وظیفه خود را در مقابل شهدای عزیز و رزمندگان اسلام ایفا کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی افزود: کلیه دستگاه‌های سطح استان باید همت کامل و جدی خود را برای تحقق امر جهاد تبیین به کار گیرند و بصورت شبانه روزی تلاش کنند.

محمدی با تاکید بر برگزاری پرسمان‌های دانش آموزی و دانشجویی در حوزه دفاع‌مقدس و مقاومت، خاطر نشان کرد: آزادی خرمشهر باید به عنوان یک روز تاریخی و حماسی گرامی داشته شود و برنامه‌های آن مردمی و حضور جوانان و نوجوانان عزیز در آن پررنگ باشد.

وی بر حضور فعال و مستمر در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تاکید و افزود: دشمن در حال برنامه ریزی برای جوانان و نوجوانان در عرصه‌های مختلف از جمله فضای مجازی است که ما باید با همت جهادی و تلاش شبانه روزی عرصه را برای دشمن تنگ کرده و ناکام گذاشته و به بهترین وجه ممکن فرهنگ غنی دفاع‌مقدس را انتقال دهیم.

محمدی بر اثرگذاری و ارزیابی برنامه‌های اجرا شده در سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر تاکید و گفت: همه دستگاه‌های سطح استان باید در این حوزه درگیر و فعال باشند.