انفجار منزلی در محله یوسف آباد سه فوتی داشت
انفجار منزلی در محله یوسف آباد سه فوتی داشت

به گزارش قلم پرس ، ” علیرضا زبردست مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز  ” در  تشریح جزئیات این حادثه  گفت: حوالی ساعت ۱۴:۳۰ بعدازظهر دیروز،  یک باب منزل مسکونی سه طبقه در یوسف آباد تبریز، جنب محل ربع رشیدی در اثر انفجار  به طور کامل تخریب شده است.وی به تخریب ساختمان های مجاور و آسیب […]

به گزارش قلم پرس ، ” علیرضا زبردست مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز  ” در  تشریح جزئیات این حادثه  گفت: حوالی ساعت ۱۴:۳۰ بعدازظهر دیروز،  یک باب منزل مسکونی سه طبقه در یوسف آباد تبریز، جنب محل ربع رشیدی در اثر انفجار  به طور کامل تخریب شده است.
وی به تخریب ساختمان های مجاور و آسیب اشاره کرد و افزود: در این حادثه، دو منزل همجوار دچار خسارات شدید و تعدادی از ساختمان های اطراف نیز دچار آسیب شده اند.
زبردست گفت:  ریزش آوار در خیابان عباسی تبریز موجب فوت سه نفر از افراد خانواده شد که هر سه در زیر آوار گرفتار و با تلاش تیم های عملیاتی از زیر آوار به بیرون منتقل شدند.
 وی ادامه داد: بر اساس اعلام اورژانس این حادثه  ۱۰ نفر مصدوم داشت.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز افزود؛ در این حادثه سه ایستگاه آتش نشانی و بیش از ۵۰ نفر آتش نشان به عملیات امدادی پرداختند.
وی با بیان اینکه علت وقوع این حادثه بی احتیاطی و سهل انگاری است؛ افزود: این حادثه به دنبال تولید مواد محترقه غیرمجاز در داخل منزل رخ داد.