انفجار در تبریز با ۷ کشته و ۵ مصدوم/ آواربرداری پایان یافت
انفجار در تبریز با ۷ کشته و ۵ مصدوم/ آواربرداری پایان یافت

رئیس اورژانس استان آذربایجان شرقی از فوت ۷ شهروند تبریزی و مصدومیت ۵ نفر در منطقه منظریه تبریز بر اثر انفجار در منزل مسکونی خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، اصغر جعفری روحی، رئیس اورژانس استان آذربایجان شرقی بعد از ظهر امروز در تشریح این حادثه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۳:۰۰ بامداد یکشنبه ۲۱ […]



رئیس اورژانس استان آذربایجان شرقی از فوت ۷ شهروند تبریزی و مصدومیت ۵ نفر در منطقه منظریه تبریز بر اثر انفجار در منزل مسکونی خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، اصغر جعفری روحی، رئیس اورژانس استان آذربایجان شرقی بعد از ظهر امروز در تشریح این حادثه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۳:۰۰ بامداد یکشنبه ۲۱ اسفند ماه ۱۴۰۱ براثر انفجار در منزل مسکونی هفت نفر شامل سه مرد، سه زن و دختر پنج ساله که سه فوتی از ساختمان‌های مجاور بودند جان باختند.

وی ادامه داد: با گزارش حادثه به  مرکز دیسپچ  اورژانس استان،  پنج دستگاه آمبولانس به همراه خودروی فرماندهی عازم محل شد و تا پایان عملیات در محل حضور داشتند و در مجموع دو مصدوم به بیمارستان‌های سینا و امام رضا (ع) انتقال و سه مصدوم در محل درمان سرپایی شدند.

جعفری روحی گفت: این حادثه باعث تخریب کامل سه واحد مسکونی و آسیب به دهها ساختمان مجاور شد.

وی خاطرنشان کرد: علت حادثه در دست بررسی است.

محمدباقر هنربر مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی  پیش از این گفته بود: علت انفجار تبریز در دست بررسی است.

وی افزود: این انفجار که در سه بامداد امروز اتفاق افتاد به حدود ۱۰۰ واحد مسکونی آسیب زده همچنین شیشه‌های خانه‌های اطراف شکسته شده و در پارکینگ‌ها هم آسیب دیده است.

پایان پیام/ ت ۱۸۶۴