انجام نرده گذاری پارک ترافیک
انجام نرده گذاری پارک ترافیک

به گزارش قلم پرس باقر خوشنواز شهردار با همراهی علیرضا نریمانی معاون فنی و عمرانی، بهنام اسکندرزاده سرناظر عمران منطقه، محمدامین خوش نیت مدیر برنامه ریزی و امین خواجوی مدیر فضای سبز این شهرداری، از روند عملیات اجرائی پارک ترافیک و انجام نرده گذاری این پارک بازدید کرد. خوشنواز در تشریح عملیات احداث پارک ترافیک […]

به گزارش قلم پرس باقر خوشنواز شهردار با همراهی علیرضا نریمانی معاون فنی و عمرانی، بهنام اسکندرزاده سرناظر عمران منطقه، محمدامین خوش نیت مدیر برنامه ریزی و امین خواجوی مدیر فضای سبز این شهرداری، از روند عملیات اجرائی پارک ترافیک و انجام نرده گذاری این پارک بازدید کرد.

خوشنواز در تشریح عملیات احداث پارک ترافیک که در کوی باغچه بان ائل گلی از سوی معاونت فنی و عمرانی منطقه ۲ در حال اجراست گفت: برای احداث این پروژه آموزش یادگیری قوانین راهنمائی و رانندگی برای کودکان، اجرای دیواره سنگی، جدول گذاری و احداث پیاده رو آن به اتمام رسیده است.

به گفته شهردار منطقه ۲ تبریز، پارک ترافیک کودکان در ۲ هزار و ۲۵۵ مترمربع مساحت به منظور آموزش قوانین رانندگی و نظم و نظام شهری به شهروندان کودک، در حال احداث است.

گفتنی است: کودکان در این پارک می توانند علاوه بر بازی و تفریح و بهره گیری مناسب از اوقات فراغت، با علائم راهنمائی و رانندگی نیز آشنا شوند.

خوشنواز اعتبار اولیه برای احداث پارک ترافیک را، ۲۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.