انجام لایروبی بیش از چهار هزار تن لجن از کانال‌های جنوب غرب تبریز
انجام لایروبی بیش از چهار هزار تن لجن از کانال‌های جنوب غرب تبریز

شهردار منطقه ۷ تبریز از جمع آوری بیش از چهار هزار تن لجن از کانال های جنوب غرب تبریز طی سال گذشته خبر داد. به گزارش قلم پرس، محمد علی سلیمی با اشاره به خدمات ارائه شده در حوزه تنظیف و پاکسازی منطقه در سال گذشته گفت: نیروهای خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز در […]



شهردار منطقه ۷ تبریز از جمع آوری بیش از چهار هزار تن لجن از کانال های جنوب غرب تبریز طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش قلم پرس، محمد علی سلیمی با اشاره به خدمات ارائه شده در حوزه تنظیف و پاکسازی منطقه در سال گذشته گفت: نیروهای خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز در راستای اهداف و برنامه های تعیین شده طی سال گذشته اقدام به جمع آوری لجن از سطح کانال و آبروهای منطقه برای بهسازی هرچه بیشتر و افزایش کیفیت سلامت منطقه و شهروندان کردند.
وی افزود: طی سال گذشته اکیپ های خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه ۷ در آستانه فصل پاییز و آغاز بارش های فصل نسبت به لایروبی و پاکسازی کانال های سطح حوزه اقدام کردند.
سلیمی با اشاره به اهمیت لایروبی کانال های جنوب غرب تبریز اظهار کرد: شریان های اصلی کانالهای تبریز اغلب به جنوب غرب تبریز منتهی می شوند که لایروبی این کانال ها در آستانه فصل های بارشی پیش روی سال جدید برای مدیریت آبهای سطحی و پیشگیری از آبگرفتگی معابر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی با بیان اینکه کانال ها به صورت دستی و مکانیزه لایروبی شدند، افزود: عملیات صورت گرفته در خصوص کانال های کرجان، رواسان، جاده صنعت، دیزل آباد، لاله و ایلی سو بوده که در سال گذشته بیش از چهار هزار و ۴۶۳ تن لجن از سطح کانال ها جمع آوری شده و از این میان نزدیک به دو هزار تن آن به طول چهار کیلومتر به صورت دستی انجام شده است.