انتقال مالکیت تراکتور تا ۱۰ روز آینده نهایی می‌شود
انتقال مالکیت تراکتور تا ۱۰ روز آینده نهایی می‌شود

به گزارش قلم پرس از تبریز، روز گذشته در جلسه برخی نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی با استاندار این استان و وزیر صمت، کلیات واگذاری دو باشگاه تراکتور و ماشین‌سازی به شرکت صنایع مس ایران قطعی شد. برهمین اساس امروز هم جلسه ای با حضور عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقی، برخی نمایندگان مجلس این استان، […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، روز گذشته در جلسه برخی نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی با استاندار این استان و وزیر صمت، کلیات واگذاری دو باشگاه تراکتور و ماشین‌سازی به شرکت صنایع مس ایران قطعی شد.

برهمین اساس امروز هم جلسه ای با حضور عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقی، برخی نمایندگان مجلس این استان، باشگاه تراکتور مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت برای پیگیری جزییات این واگذاری در وزارت صمت برگزار شد. 

در جلسه امروز مقرر شد بحث پرداخت بدهی‌هایی که منجر به بسته شدن پنجره نقل و انقالاتی باشگاه تراکتور شده در سریع ترین زمان ممکن انجام شود. همزمان با این موضوع هم بحث انتقال مالکیت، آیین نامه های فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و هیات فوتبال پیش خواهد رفت.

با توجه به اعلام آمادگی محمدرضا زنوزی برای واگذاری تراکتور ظاهراً ظرف ۷ تا ۱۰ روز آینده انتقال مالکیت این باشگاه به شرکت مس سونگون در صورت فراهم شدن این مسائل نهایی می‌شود.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷