انتصاب هنرمند خردسال تبریزی به سمت مشاور فرهنگی هنری شهرداری تبریز / مرزهای هنر، سن و سال نمی شناسد
انتصاب هنرمند خردسال تبریزی به سمت مشاور فرهنگی هنری شهرداری تبریز / مرزهای هنر، سن و سال نمی شناسد

همزمان با برگزاری آیین اختتام ششمین جشنواره کارتون شهروندی، آرتان فربختی، هنرمند خردسال تبریزی به عنوان مشاور نوجوان فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز انتخاب و معرفی شد. به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، «آرتان فربختی» نوجوان هنرمند تبریزی در فیستوال موسیقی موغام که چندی […]

همزمان با برگزاری آیین اختتام ششمین جشنواره کارتون شهروندی، آرتان فربختی، هنرمند خردسال تبریزی به عنوان مشاور نوجوان فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز انتخاب و معرفی شد.
به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، «آرتان فربختی» نوجوان هنرمند تبریزی در فیستوال موسیقی موغام که چندی پیش در جمهوری آذربایجان برگزار شد مقام سوم را کسب کرد، طی حکمی به عنوان مشاور نوجوان فرهنگی و هنری این سازمان منصوب شد.
به دلیل تلاش های فرهنگی این نوجوان تبریزی، طی مراسمی در تالار اندیشه ائل گلی با حضور پورمهدی، معاون فنی و عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، حمیدی معاون فرهنگی و هنری شهرداری تبریز، مدیران و مسئولان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز و جمع دیگری از مسئولان، ضمن تقدیر از این نوجوان هنرمند و پدر وی، حکم انتصاب آرتان فربختی به عنوان مشاور نوجوان فرهنگی و هنری سازمان به وی اعطا شد و مورد تشویق حضار قرار گرفت.
در حکمی که به امضای حسین آذرنیا رسیده آمده است: نظر به کسب موفقیت های ملی و بین المللی در عرصه موسیقی موغام و در اجرای دستور شهردار محترم تبریز، جناب آقای دکتر نجفی، بدینوسیله جنابعالی به عنوان مشاور نوجوان فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز منصوب می شوید.
آرتان فربختی، از ۲ سالگی کار آموزش موسیقی آذربایجانی را شروع کرده و تاکنون نیز به همراه استاد خود آقای ناصر عطاپور در ۸ شهر و استان کنسرت اجرا کرده که با استقبال و تشویق بی نظیر تماشاگران روبرو بوده است.
به نظر اهالی موسیقی آرتان فربختی، اولین خواننده خردسالی است که در تاریخ موسیقی کشور موفق شده برای موسیقی ایران افتخار خلق کند.

 

artan