انتشار آهنگ‌های سریال شهرزاد در قالب یک آلبوم
انتشار آهنگ‌های سریال شهرزاد در قالب یک آلبوم

آهنگ‌های سریال شهرزاد قرار است که در یک آلبوم منتشر شود، آهنگ‌هایی که محسن چاووشی آنها را از قسمت پنج به بعد خوانده است در این آلبوم خواهد آمد. استدلال تهیه‌کنندگان کار هم این است که مردم شاید دوست داشته باشند آهنگ را به صورت جداگانه گوش کنند برای همین آلبومی از آهنگ‌های این سریال […]

آهنگ‌های سریال شهرزاد قرار است که در یک آلبوم منتشر شود، آهنگ‌هایی که محسن چاووشی آنها را از قسمت پنج به بعد خوانده است در این آلبوم خواهد آمد. استدلال تهیه‌کنندگان کار هم این است که مردم شاید دوست داشته باشند آهنگ را به صورت جداگانه گوش کنند برای همین آلبومی از آهنگ‌های این سریال روانه بازار می‌شود. سیدمحمدهادی رضوی یکی از تهیه‌کنندگان این سریال به خبرگزاری مهر گفته است که قصد دارند هر چند قسمتی که از این مجموعه توزیع می‌شود یک قطعه جدید با صدای محسن چاووشی به همراه کلیپ منتشر کنند. قطعه «افسار» تازه‌ترین ترانه این مجموعه با صدای محسن چاووشی است که ترانه آن را پریناز جهانگیرعصر سروده است البته در ابتدا به اشتباه این شعر را به شهریار منتسب کردند اما بعدا محسن چاووشی اعلام کرد که شاعر اصلی این شعر کیست. تیتراژ قسمت‌های ابتدایی این سریال را علیرضا قربانی خوانده بود. رضوی در این باره گفته است که با وجود کار قوی و هنرمندانه فردین خلعتبری و علیرضا قربانی مردم آن‌طور که باید ارتباط نگرفتند به همین دلیل محسن چاووشی جای علیرضا قربانی را گرفت و مردم با چاووشی ارتباط صمیمانه‌تری گرفتند. او بر این باور است که حضور محسن چاووشی فضای کار را تاثیرگذارتر کرد و در فروش سریال هم تاثیر بسزایی داشت. رضوی شایعاتی که درباره جدایی قربانی و خلعتبری از این سریال و دلخوری آنها وجود داشته را کاملا رد کرده و توضیح داده که تغییرات در همه جای دنیا اتفاق می‌افتد و کاملا به خاطر احترام به سلیقه مخاطب این جریان به سمت دیگری پیش رفت. تهیه‌کننده این کار همچنین در بخش دیگری از حرف‌هایش به پخش منظم این سریال در شبکه خانگی اشاره کرده است و گفته که از ابتدا برای این کار برنامه‌ریزی شده بود تا سر وقت توزیع شود و از سوی دیگر نحوه بازخورد مردمی رصد شود.
این تهیه‌کننده در بخش دیگر صحبت‌هایش به دانلودهای غیرقانونی این سریال اشاره کرده است و گفته گروهی که پشت تولید این مجموعه هستیم تعصبات مذهبی دارند و سعی کرده‌اند هم در کیفیت هم مباحث کمی همه‌چیز را درست رعایت کنند. او گفته که «حلال بخرید» جایش در واژه‌های اقتصادی ما خالی بود و اعلام کرده راضی به کپی غیرمجاز نیستند، او البته یک استثنا هم در این مورد قایل شده آن هم برای کسانی که واقعا از نظر مالی در مضیقه هستند.

منبع: روزنامه اعتماد