انتخابات هیات بدنسازی آذربایجان‌شرقی ابطال نشده است
انتخابات هیات بدنسازی آذربایجان‌شرقی ابطال نشده است
در پی انتشار خبری مبنی بر اعتراض به انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی و رسیدگی به آن‌، روابط عمومی این هیات با صدور اطلاعیه‌ای این خبر را تکذیب و توضیحاتی منتشر کرد.

به گزارش قلم پرس،در این اطلاعیه آمده است: لغو و یا ابطال انتخابات یک فرآیند قانونی است و مطالبی که در رسانه‌ ها در این رابطه مطرح می‌شود در حد گمانه زنی بوده و در حال حاضر هیچ تصمیمی جهت ابطال انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام استان از سوی فدراسیون بدنسازی و وزارت ورزش و جوانان وجود اتخاذ نشده است.

بر این اساس هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی برنامه های تعیین شده از سوی فدراسیون بدنسازی و اداره کل ورزش و جوانان استان را پیش برده و فعالیت خود را با صورت مستمر ادامه می دهد.

در این اطلاعیه تاکید شده است: هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به هیات بدنسازی و پرورش اندام استان آذربایجان شرقی از طریق منابع رسمی و فضای مجازی مرتبط با اداره کل ورزش و جوانان به مردم آگاه و ورزش دوست استان اطلاع رسانی می‌ شود.

مقصود نبیل پور در تاریخ ۴ اسفند ۱۴۰۱ در حضور عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان و سایر اعضای مجمع با کسب ۲۱ رای از مجموع ٢٩ راى به عنوان رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی انتخاب شد.

انتهای پیام/