انتخابات مظهر مردم سالاری دینی و نماد مشارکت در تعیین سرنوشت کشور است
انتخابات مظهر مردم سالاری دینی و نماد مشارکت در تعیین سرنوشت کشور است

انتخابات مظهر مردم سالاری دینی و نماد مشارکت در تعیین سرنوشت کشور است هم‌زمان با دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران نشست بصیرتی جهاد تبیین و مشارکت حداکثری در انتخابات با حضورحقیقیان مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، معاونین، مدیران و کارکنان در سالن […]



انتخابات مظهر مردم سالاری دینی و نماد مشارکت در تعیین سرنوشت کشور است

هم‌زمان با دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران نشست بصیرتی جهاد تبیین و مشارکت حداکثری در انتخابات با حضورحقیقیان مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، معاونین، مدیران و کارکنان در سالن کنفرانس شرکت برگزار شد.

خانی مدیرعامل آبفای استان ، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی در حوزه های مختلف داشته است که یکی از این حوزه‌ها مربوط به حوزه آب و فاضلاب می باشد، عنوان کرد؛ شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی بعنوان متولی تامین و توزیع آب شرب بهداشتی و جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب خانگی ، خدمات خود را به ١٠٠ درصد جمعیت شهری و ٩٠ درصد جمعیت روستایی در قالب یک میلیون و ٨٩٠ هزار فقره انشعاب آب ، در ۶۶ شهر و ٢٧٣٢ روستای استان ارائه می دهد.
وی افزود:  این در حالی است که در سال ١٣۵٧ تعداد انشعابات آب ١۶٢ هزار فقره و جمعیت تحت پوشش کمتر از یک میلیون
نفر بوده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تصریح کرد: در زمینه اصلاح، بازسازی و توسعه شبکه ها نیز اقدامات اساسی صورت گرفته است به طوری که پیش از انقلاب طول شبکه آب استان ١٧۴٢ کیلومتر بوده و این رقم هم اکنون به بیش از ٩٧١۶ کیلومتر رسیده است.
خانی تاکید کرد: با عنایت به اثرات جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در جهت توسعه پایدار و حفظ سلامت محیط زیست و نسل آینده، ایجاد شبکه، تاسیسات و تصفیه خانه های فاضلاب بصورت مدرن مورد تاکید مسئولین بوده است به طوریکه در این راستا تاکنون ۴۹۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب شهری و بموازات آن ١٢ تصفیه خانه فاضلاب به بهره برداری رسیده و ٨ تصفیه خانه در حال احداث میباشد.
وی خاطرنشان کرد: در این راستا درحدود ٩٠٠ هزار فقره انشعاب فاضلاب واگذار شده است و بیش از ٧۵ درصد جمعیت شهری از این خدمات بهره مند شده اند. و این در حالی است که پیش از انقلاب هیچ گام اساسی در این زمینه صورت نگرفته بود.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی نیز در این نشست اظهار داشت: مشارکت در انتخابات یک تکلیف مهم در همه برهه‌های زمان است و مردم باید ایده و خواستشان را از مسیر صندوق رأی بیان کنند.
حقیقیان گفت: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی و نماد مشارکت در تعیین سرنوشت کشور است که انتظار می‌رود همگان در سایه هوشمندی و آگاهی در این امر خطیر سهیم باشند.
وی با اشاره به اولویت‌بندی موضوعات انتخاباتی اظهار کرد: اولویت اول در حضور حداکثری و بعد از آن انتخاب اصلح است.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی افزود: مردم و صاحب نظران در دنیا در مقابل تفکر مردم سالاری دینی نظام جمهوری اسلامی مجذوب شدند و مردم سالاری دینی متکی است به انتخابات و مردم در انتخابات باید بدرخشند.
حقیقیان تاکید کرد : انتخابات آینده انتخابات مهمی است به طوریکه نظام سلطه رسانه ای بلندگوهای خود را فعال کردند و قطعاً دشمن آرام نخواهند نشست تا مشارکت مردم را تحت شعاع قرار دهد لذا نباید گول خورد و با اولویت و جدیت به انتخابات ورود و با برنامه ریزی اقدام کنیم تا در ۱۱ اسفند ماه سال جاری حماسه دیگر از سوی همه مردم ایران رقم بخورد.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی همچنین با بیان اینکه دولت برای برگزاری امن و سالم انتخابات بسترسازی لازم را انجام می‌دهد، افزود: هر چقدر نظام در راستای بسترسازی برای انتخاب راحت مردم از بابت فرایندی اقدام کرده به همان اندازه میزان مشارکت مردم در انتخابات زیاد شده است و اولویت هیأت‌های اجرایی و نظارت استان، عمل به مُر قانون است و در این راستا نقش و وظایف خود را انجام می‌دهند.