انتخابات استانی مجلس به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
انتخابات استانی مجلس به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: اگر انتخابات استانی مجلس توسط شورای نگهبان تایید شود این انتخابات باید به صورت الکترونیکی برگزار شود.

به گزارش قلم پرس، احمد علیرضا بیگی در خصوص امکان برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس به صورت الکترونیکی، اظهار داشت: اگر قرار بر استانی شدن انتخابات مجلس باشد، باید به صورت الکترونیکی این انتخابات برگزار شود.

عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان موافقت کرد تا در چندین حوزه انتخابیه، به صورت الکترونیکی انتخابات مجلس برگزار شود؛ برای مثال در حوزه انتخابیه شبستر در استان آذربایجان شرقی انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار شد.

وی افزود: به جهت کشف ایرادات و مشخص شدن کاستی‌های انتخابات الکترونیکی، شورای نگهبان موافقت کرد تا در چند شهر انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار شود.

علیرضابیگی ادامه داد: اکنون با توجه به ضرورت احتمالی برگزاری انتخابات الکترونیکی، باید ایرادات برگزاری انتخابات الکترونیکی در ادوار قبلی را بررسی کرده و به دنبال رفع آن‌ها و تقویت وجوه مثبت الکترونیکی شدن باشیم.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس گفت: اگر شورای نگهبان استانی شدن انتخابات مجلس را تایید کند باید این شورا باید با الکترونیکی شدن انتخابات نیز موافقت کند./