امید تراکتور برای برد نساجی
امید تراکتور برای برد نساجی

به گزارش قلم پرس از تبریز، در هفته پایانی دور رفت لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان تیم نساجی قائم‌شهر است. تراکتوری در ۴ بازی آخر تنها یک امتیاز گرفته و برابر پرسپولیس تهران، هوادار و ذوب‌آهن مغلوب شده و تنها برابر فجر سپاسی در هفته قبل به تساوی یک […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، در هفته پایانی دور رفت لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان تیم نساجی قائم‌شهر است.

تراکتوری در ۴ بازی آخر تنها یک امتیاز گرفته و برابر پرسپولیس تهران، هوادار و ذوب‌آهن مغلوب شده و تنها برابر فجر سپاسی در هفته قبل به تساوی یک بر یک دست یافته بود.

سرخپوشان تبریزی با منطقه خطر جدول تنها یک امتیاز فاصله داشته و می‌دانند در صورت باخت به نساجی و برد تیم‌های فجر سپاسی و نفت مسجد سلیمان، شاگردان سولدو به رده پانزدهم جدول تنزل خواهند یافت، هر چند رقیبان تراکتور در پایین جدول به مصاف سرخابی‌های پایتخت رفته و کار سختی پیش رو دارند.

برتری تراکتور این تیم را ۱۵ امتیازی کرده و به طور موقت این تیم را از منطقه خطر دور خواهد کرد.

نساجی در سال‌های اخیر همیشه در تبریز نتیجه خوبی را کسب کرده و حریفی راحت برای تبریزی‌ها نیست. آخرین باخت نساجی در هفته هفتم در اصفهان برابر سپاهان بوده و این تیم در ۷ بازی بعدی خود ۳ پیروزی کسب کرده و ۴ بازی هم مساوی کرده است.

نساجی در هفته چهاردهم موفق به کسب پیروزی برابر تیم ذوب‌آهن اصفهان شده و با ۱۹ امتیاز در رده هشتم قرار دارد.

تراکتوری‌ها هم هر ۳ برد خود در این فصل را در تبریز کسب کرده و امیدوار هستند برابر تیم نساجی نیز به ۳ امتیاز بازی دست یابند.

بازی تیم‌های تراکتور با نساجی قائم شهر ساعت ۱۵ فردا پنج شنبه ۲۳ دی در ورزشگاه اختصاصی تراکتور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷