امیدوار به توسعه علمی و اصولی شهر هستیم
امیدوار به توسعه علمی و اصولی شهر هستیم

شهردار تبریز در پیامی انتخاب دکتر محمدرضا پورمحمدی به عنوان استاندار آذربایجان شرقی را تبریک گفت. به گزارش قلم پرس، ایرج شهین باهر شهردار تبریز در پیامی ضمن تبریک انتخاب دکتر محمدرضا پورمحمدی به عنوان استاندار آذربایجان شرقی، آورده است: امیدواریم با حضور شما شاهد توسعه اصولی و علمی کلانشهر تبریز باشیم. متن پیام شهردار […]

شهردار تبریز در پیامی انتخاب دکتر محمدرضا پورمحمدی به عنوان استاندار آذربایجان شرقی را تبریک گفت.

به گزارش قلم پرس، ایرج شهین باهر شهردار تبریز در پیامی ضمن تبریک انتخاب دکتر محمدرضا پورمحمدی به عنوان استاندار آذربایجان شرقی، آورده است: امیدواریم با حضور شما شاهد توسعه اصولی و علمی کلانشهر تبریز باشیم.

متن پیام شهردار تبریز به این شرح است:

بسمه تعالی

استاد ارجمندم؛

جناب آقای دکتر محمدرضا پور محمدی

خبر انتصاب جناب عالی به عنوان استاندار آذربایجان شرقی، باعث افتخار و مسرت تمام اینجانب گردید.

بر کسی پوشیده نیست که بسیاری از مدیران  شهری، سال های متمادی از  راهنمایی های شما، که از افتخارات حوزه برنامه ریزی شهری در جامعه دانشگاهی کشور هستید، بهره مند شده اند. بدون تردید حضور شما در جایگاه استانداری آذربایجان شرقی فرصتی مغتنم و دست نیافتنی برای شهرداری تبریز است تا با درایت و دوراندیشی، شاهد توسعه اصولی و علمی این کهن شهر تاریخی باشیم.

اینجانب ضمن تبریک مجدد این انتصاب شایسته، امیدوارم به فضل پروردگار منان و در سایه دانش، آگاهی، توانمندی و درایتی که از شما، در کسوت ریاست دانشگاه تبریز سراغ داریم، شاهد ارتقا جایگاه استان در حوزه های مختلف باشیم.