امکانات و زیرساخت‌های ورزشی آذربایجان‌شرقی وضعیت مناسبی ندارد
امکانات و زیرساخت‌های ورزشی آذربایجان‌شرقی وضعیت مناسبی ندارد

[ad_1] استاندار آذربایجان شرقی گفت: در حال حاضر بخشی از تجهیزات و اماکن ورزشی استان فرسوده شده و در برخی از پروژه‌های افتتاح‌شده شاهد نواقص قابل توجه هستیم که ورزشگاه یادگار امام تبریز از جمله این پروژه‌هاست. به گزارش قلم پرس،از تبریز، عابدین خرم امروز در دیدار مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور […]

[ad_1]


استاندار آذربایجان شرقی گفت: در حال حاضر بخشی از تجهیزات و اماکن ورزشی استان فرسوده شده و در برخی از پروژه‌های افتتاح‌شده شاهد نواقص قابل توجه هستیم که ورزشگاه یادگار امام تبریز از جمله این پروژه‌هاست.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، عابدین خرم امروز در دیدار مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با بیان اینکه امکانات و زیرساخت‌های ورزشی استان وضعیت مناسبی ندارد، خواستار نگاه ویژه وزارت ورزش و جوانان برای جبران کمبودها و رفع نواقص استان در این حوزه شد.

وی افزود: سرانه فضاهای ورزشی و امکانات و زیرساخت‌های ورزشی استان متناسب با سابقه  و افتخارات تبریز و آذربایجان شرقی در عرصه ورزش نیست و مردم استان و ورزشکاران در این خصوص بحق انتظار حمایت دارند.
 
خرم گفت: در بسیاری از شهرهای استان، فضاهای ورزشی مناسب وجود ندارد که این وضعیت، حوزه ورزش قهرمانی و حضور ورزشکاران استان در مسابقات ملی و بین‌المللی را هم تحت تاثیر قرار داده است.
 
وی افزود: در حال حاضر بخشی از تجهیزات و اماکن ورزشی استان فرسوده شده و در برخی از پروژه‌های افتتاح‌شده شاهد نواقص قابل توجه هستیم که ورزشگاه یادگار امام تبریز از جمله این پروژه‌هاست.
 
استاندار آذربایجان شرقی گفت: تعدادی از رشته‌های ورزشی را در قالب مسئولیت اجتماعی کارخانجات و واحدهای صنعتی، تحت حمایت قرار داده‌ایم؛ اما همه این اقدامات، وابسته به زیرساخت است که در این زمینه نیازمند نگاه ویژه وزارت ورزش و جوانان هستیم.
 
وی افزود: بخشی از پروژه‌های ورزشی استان جزو پروژه‌های سفر استانی رئیس جمهور پیشنهاد شده است و امیدواریم با همت و تلاش جهادی مدیران حوزه ورزش شاهد تحولات خوبی در سال‌های آینده باشیم.

انتهای پیام/
 


[ad_2]