امکانات نامحدودی برای همکاری در زمینه‌های مختلف با ایران داریم
امکانات نامحدودی برای همکاری در زمینه‌های مختلف با ایران داریم
سفیر ارمنستان در ایران با بیان اینکه امکانات نامحدودی برای همکاری در زمینه‌های مختلف با ایران داریم، افزود: مسیر هزاران ساله‌ای که دو ملت ایران و ارمنستان طی کرده‌اند ما را ملزم می‌کند که روابط کنونی را توسعه و تحکیم ببخشیم.

سفیر ارمنستان در ایران در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به بازدید خود از ۵ واحد تولیدی و صنعتی، آذربایجان شرقی را یکی از استان‌های توسعه‌یافته و توانمند از نظر فناوری و منابع انسانی خواند و گفت: روابط رو به رشد ایران و ارمنستان این اجازه را می‌دهد که در مورد همکاری‌های مشترک در زمینه‌های مختلف فکر کنیم.

آرتاشس تومانیان با اشاره به امضای توافق‌نامه تجارت آزاد بین ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا، گفت: کارآفرینان و فعالان اقتصادی ارمنی از مزایای عضویت در این اتحادیه بهره‌مند شده‌اند و اکنون زمان آن است که همراه با ایران، به طور مشترک از این امکانات استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه امکانات نامحدودی برای همکاری در زمینه‌های مختلف با ایران داریم، افزود: مسیر هزاران ساله‌ای که دو ملت ایران و ارمنستان طی کرده‌اند ما را ملزم می‌کند که روابط کنونی را توسعه و تحکیم ببخشیم.

سفیر ارمنستان همچنین آمادگی کشورش را برای توسعه همکاری‌های علمی، فرهنگی و هنری با ایران اعلام کرد و گفت: نباید همواره به اروپا چشم بدوزیم و خود ما به عنوان کشورهای همسایه نیز می‌توانیم دادوستد علمی و فناوری داشته باشیم.