امنیت مثال زدنی کشور حاصل فداکاری سربازان مخلص امام زمان(عج) است
امنیت مثال زدنی کشور حاصل فداکاری سربازان مخلص امام زمان(عج) است
امير سرتيپ دوم ستاد امير حسين شفيعي، فرمانده تيپ ٢٥ نيرو مخصوص واكنش سريع نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي، طي يك تماس تلفني ولادت باسعادت امام زمان(عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را به زحمتكشان حفاظت اطلاعات ارتش تبریک گفت.

به گزارش فلم پرس، امیر شفیعی اظهار داشت : پانزدهم شعبان، نوید بخش طلیعه فجر عدالت و عزت و زندگی با کرامت انسان رنج دیده از نابرابری ها و ناملایمات است که چشم به وعده لایتغیر حق تعالی دوخته و زمین و زمان خشم فروخورده خویش از ظلم مستکبرین اعصار را در سینه حفظ کرده، فقط به امید آن روز، آن بارقه صلح و سلامت و آن رجاء واثق. این ایام خجسته و این عید بزرگ فرصت مغتنمی است تا یادی از فداکاری ها، ایثار و شهامت مردانی کنیم که به دور از هیاهوهای رسانه ای و تبلیغاتی، عاشقانه، افتخار سربازی گمنام و با اخلاص امام زمان(عج) را دارند.

فرمانده تیپ ٢۵ افزود : آری فداکاری و تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر این سربازان مخلص امام زمان(عج) در کنار سایر نیروهای نظامی، ضامن امنیت، آرامش، صلابت و عزت کشور اسلامی است که الهام گرفته از منبع رفیع و منیع مرجعیت الهی جهانیان را در بهت حرمان فرو برده و سرویس های جاسوسی و اطلاعاتی دنیا را به سخره گرفته و ثبات و امنیت مثال زدنی کشور را در میان آتش کینه، ارتجاع، توحش و سلفی گری منطقه به ارمغان آورده است.

درود خدا و رسولان او بر شما غیور مردان که این امنیت مدیون چشمان همیشه بیدار و تیز بین شما سربازان گمنام امام زمان است.

وی خجسته زادروز ولی عصر حضرت مهدی(عج) و آغاز هفته سربازان گمنام امام زمان را به همه مردم مومن به ویژه سربازان گمنام امام زمان (عج) تبریک و تهنیت گفته و عزت، سربلندی و توفیق همه حافظان امنیت و اقتدار میهن عزیزمان را از درگاه حضرت احدیت مسئلت داشت.