امنیت از عوامل مهم و محوری ایجاد تمدن است / ماموریت ارتش و سپاه در ایجاد تمدن نوین اسلامی
امنیت از عوامل مهم و محوری ایجاد تمدن است / ماموریت ارتش و سپاه در ایجاد تمدن نوین اسلامی

[ad_1] نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: امنیت از عوامل مهم و محوری ایجاد تمدن است و بدون آن امکان استمرار تمدن ها وجود ندارد و بر همین مبنا باید زیرساخت های مادی و معنوی به این منظور از سوی نیروهای مسلح ایجاد شود. به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم  […]

[ad_1]


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: امنیت از عوامل مهم و محوری ایجاد تمدن است و بدون آن امکان استمرار تمدن ها وجود ندارد و بر همین مبنا باید زیرساخت های مادی و معنوی به این منظور از سوی نیروهای مسلح ایجاد شود.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم  امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی، اظهار کرد: به برکت خون شهدا و رهبری‌های داهیانه فرمانده کل قوا، در زمان کنونی وحدت ارتش، سپاه پاسداران، بسیج و نیروی انتظامی در اوج است و به برکت همین یکدلی و همدلی امنیت هوایی، زمینی و دریایی جمهوری اسلامی ایران در بالاترین حد است.

وی با بیان اینکه ارتش و سایر نیروهای مسلح در عرصه های سخت و نرم دست برتر را در منطقه دارند، ایجاد تمدن نوین اسلامی را یکی دیگر از ماموریت های مهم و خاص ارتش و سپاه برشمرد و ادامه داد: باید توجه داشت که امنیت از عوامل مهم و محوری ایجاد تمدن است و بدون آن امکان استمرار تمدن ها وجود ندارد و بر همین مبنا باید زیرساخت های مادی و معنوی به این منظور از سوی نیروهای مسلح ایجاد شود.

آل هاشم  گفت: به برکت خون شهدا و رهبری های داهیانه فرماندهی کل قوا، در زمان کنونی وحدت ارتش، سپاه پاسداران، بسیج و نیروی انتظامی در اوج است و به برکت همین یکدلی و همدلی امنیت هوایی، زمینی و دریایی  جمهوری اسلامی ایران در بالاترین حد است.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه وحدت نیروهای مسلح عاملی مهم در خدشه ناپذیری امنیت کشور است، اظهار کرد:  وحدت نیروهای مسلح رمز پیروزی است، و آنچه که امروز می بینیم و به آن می بالیم حضور نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج در تمام عرصه ها و در کنار هم است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اشاره به پیام تاریخی امام خمینی (ره) در ۲۸ فروردین سال ۱۳۵۸درباره این نیرو و نام گذاری ۲۹ فروردین به نام روز ارتش در تاریخ  جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با هدایت‌های فرمانده معظم کل قوا و با تکیه بر آخرین تجهیزات دفاعی و نظامی محبوب مردم است و این نیروی عظیم مسلح در حقیقت لباس عزت و شرف بر تن دارد.

آل هاشم با اشاره به شعارهای دوران پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: شناخت امام راحل از مردم و بصیرت مردم در زمان انقلاب باعث شد ارتش خود را فدایی ملت بداند و مردم نیز در پاسخ آن‌ها، شعار ملت فدای ارتش را در خیابان‌ها طنین انداز کردند چون ارتش مایه عزت و  افتخار کشور بوده و هست.

وی از اینکه عده ای ناآگاه در ماه های ابتدایی انقلاب اسلامی سر ناسازگاری با ارتش کرده و در پی حذف آن بودند، ابراز تاسف کرد و ادامه داد: برای حقانیت ارتش همین بس که نخستین شهید ترور تاریخ انقلاب اسلامی امیر سپهبد قرنی از فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) در پیام روز ۲۸ فروردین به مردم گفتند که از ارتش پشتیبانی کنید، اضافه کرد: در همین پیام امام راحل به ارتشیان نیز دستور داد که با ساز و برگ و تجهیزات کامل به خیابان‌ها بیایند تا قدرت خود را به نمایش بگذارید.

آل هاشم با یادآوری رشادت‌ها و فداکاری‌های ارتش در همه دوران‌ها به ویژه دفاع مقدس، گفت: ارتش در طول هشت سال دفاع مقدس به خوبی نشان داد که شایسته این حمایت‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بوده است تا جایی که مقام رهبری این ارتش را ارتش حزب الله و شجره طیبه نامگذاری کردند.

انتهای پیام/


[ad_2]