امنیت، اعتماد، پویایی و نشاط ثمره حضور نیروی انتظامی مقتدر در جامعه است
امنیت، اعتماد، پویایی و نشاط ثمره حضور نیروی انتظامی مقتدر در جامعه است
معاون اول قوه قضائیه در پیامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی گفت: امنیت، اعتماد، پویایی و نشاط ثمره حضور نیروی انتظامی مقتدر در جامعه است و شوکت، عظمت و قدرت کشور ایران منبعث از تلاش های سترگ دلاورمردی های بزرگ مردانی است که خالصانه از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت می نمایند.

به گزارش قلم پرس، متن پیام محمد مصدق معاون اول قوه قضائیه به شرح زیر است:

فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی که یادآور مجاهدت ها و نقش آفرینی های حماسی، ماندگار و فداکارانه مدافعان امنیت و حافظان نظم و آرامش جامعه اسلامی است را به فرماندهان، مدیران، کارکنان و یکایک خادمان ملت در آن مجموعه فراجا تبریک عرض می نمایم.

امنیت، اعتماد، پویایی و نشاط ثمره حضور نیروی انتظامی مقتدر در جامعه است و شوکت، عظمت و قدرت کشور ایران منبعث از تلاش های سترگ دلاورمردی های بزرگ مردانی است که خالصانه از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت می نمایند. بی شک نکوداشت این رشادت ها و فداکاری ها از سوی ملت بزرگ ایران نشان از ایمان و باور قلبی به خدمات ارزنده فرزندان غیور و سبزپوش این نیروی پرتوان است که با رویکرد جامعه محوری و تکیه بر اصول اسلامی به امین مردم تبدیل شده و با اخلاق مداری به عنوان مظهر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به ادای وظایف خویش مشغول است.

اینجانب ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدای پرافتخارنیروی انتظامی، و با تقدیر و تشکر از زحمات بی شائبه فرماندهان و کارکنان این نیرو، از ایزد منان موفقیت های روزافزون در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) خواستارم.

 

محمد مصدق
معاون اول قوه قضائیه