امضای تفاهم نامه بین کانون پرورش آذربایجان شرقی و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان
امضای تفاهم نامه بین کانون پرورش آذربایجان شرقی و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان

به منظور بهره‌مندی از ظرفیت‌های متقابل، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی و مرکز خدمات حوزه علمیه استان تفاهم‌نامه همکاری‌ امضا کردند. به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در دیدار مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان […]

به منظور بهره‌مندی از ظرفیت‌های متقابل، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی و مرکز خدمات حوزه علمیه استان تفاهم‌نامه همکاری‌ امضا کردند.
به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در دیدار مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و مدیر کل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان ضمن تاکید بر اهمیت تعامل و همکاری‌های مشترک تفاهم‌نامه‌ای را در همین راستا امضا کردند.
هادی یوسف زاده گفت: ارتقای فعالیت‌های فرهنگی هنری در بین فرزندان طلاب و تقویت حضور آنان در رویدادهای فرهنگی کانون از جمله اهداف این تفاهم‌نامه است.
وی همچنین تهیه و تامین جوایز و هدایا برای مخاطبان کودک و نوجوان از محصولات فرهنگی کانون و حضور کارشناسان مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در نشست‌های تخصصی مراکز کانون و مشارکت و تعامل در برنامه‌ها و مراسم ویژه برای مخاطبان کودک و نوجوان از جمله موارد پیش‌بینی شده در این تفاهم‌نامه است.
یوسف زاده با استقبال از همکاری‌های مشترک تصریح کرد: با اطلاع‌رسانی مناسب فرزندان طلاب به عنوان مخاطبان فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون حضور پرباری در مراکز فرهنگی هنری خواهند داشت.