امضای تفاهم‌نامه همکاری بین تراکتورسازی و سایپابرای تولید ماشین‌ آلات کشاورزی در سوریه
امضای تفاهم‌نامه همکاری بین تراکتورسازی و سایپابرای تولید ماشین‌ آلات کشاورزی در سوریه

به گزارش قلم پرس از تبریز، با هدف توسعه صادرات غیرنفتی با امضا تفاهم نامه همکاری تفاهم نامه همکاری بین گروه صنعتی تراکتورسازی ایران و گروه خودروسازی سایپا، بخشی از توان فنی و مهندسی سایپا در کشور سوریه به تولید و مونتاژ ماشین‌آلات کشاورزی اختصاص خواهد یافت.  این تفاهم نامه بین گروه صنعتی تراکتورسازی ایران […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، با هدف توسعه صادرات غیرنفتی با امضا تفاهم نامه همکاری تفاهم نامه همکاری بین گروه صنعتی تراکتورسازی ایران و گروه خودروسازی سایپا، بخشی از توان فنی و مهندسی سایپا در کشور سوریه به تولید و مونتاژ ماشین‌آلات کشاورزی اختصاص خواهد یافت. 

این تفاهم نامه بین گروه صنعتی تراکتورسازی ایران و شرکت سیویکو به نمایندگی از گروه خودروسازی سایپا به امضای مدیران دو طرف رسید.

امضای این تفاهمنامه در راستای توسعه حجم صادرات غیرنفتی کشور به بازارهای منطقه صورت گرفته و با اجرای آن شرکت تراکتورسازی ایراناین امکان را به دست می آورد تا محصولات خود را با استفاده از توان فنی مهندسی شرکت سایپا در سوریه تولید و عرضه کند.

انتقال تکنولوژی، تولید و فروش محصولات تراکتورسازی ایران به صورت انحصاری در کشور سوریه با استفاده از امکانات و زیرساخت های شرکت سایپا از جمله مفاد این تفاهم نامه است. 

گزارش فارس حاکی است، انتقال بخشی از سهام سایپا در شرکت سیویکو به تراکتورسازی تبریز در حال بررسی و مذاکره می باشد.

همچنین در راستای اهداف اشاره شده گروه صنعتی تراکتورسازی ایران در نظر دارد تفاهم نامه ای را نیز با گروه سرمایه گذاری شاهد به نمایندگی از گروه ایران خودرو به امضاء برساند که مذاکرات و برنامه ریزی های لازم از سوی دو طرف برای تحقق این مهم در حال انجام است.

شرکت سایپاسوریه با نام “سیویکو” در زمینی به مساحت ۵۵ هزار متر مربع در نزدیکی شهر حمص و شهرک صنعتی حسیا ایجاد و تولید و مونتاژ برخی محصولات گروه خودروسازی سایپا از سال ۱۳۸۶ تاکنون در آن انجام شده است.

انتهای پیام/