امضای تفاهم‌نامه سه‌جانبه ایجاد و راه‌اندازی کارخانه نوآوری تبریز
امضای تفاهم‌نامه سه‌جانبه ایجاد و راه‌اندازی کارخانه نوآوری تبریز

تفاهم‌نامه ایجاد و راه‌اندازی کارخانه نوآوری تبریز میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، استانداری آذربایجان شرقی و شهرداری تبریز امضا شد. این تفاهم‌نامه همزمان با سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به تبریز با هدف جذب شتاب‌دهنده‌ها، استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان در محل اختصاص یافته توسط شهرداری تبریز به امضا رسید. براساس این […]


تفاهم‌نامه ایجاد و راه‌اندازی کارخانه نوآوری تبریز میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، استانداری آذربایجان شرقی و شهرداری تبریز امضا شد.

این تفاهم‌نامه همزمان با سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به تبریز با هدف جذب شتاب‌دهنده‌ها، استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان در محل اختصاص یافته توسط شهرداری تبریز به امضا رسید.

براساس این تفاهم‌نامه، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری متعهد به حمایت از تاسیس کارخانه نوآوری تبریز، حمایت مادی و معنوی از شتاب‌دهنده‌ها، استارتاپ‌ها، صنایع خلاق و شرکت‌های دانش‌بنیان، همکاری برای انعقاد قرارداد مشارکت کارخانه نوآوری با سایر سازمان‌ها و همکاری در برگزاری رویدادهای مرتبط با حوزه‌های محوری این کارخانه شده است.

تأمین بخشی از اعتبار مورد نیاز تاسیس کارخانه نوآوری و هماهنگی و تسهیل‌گری برای صدور مجوزهای لازم برای فعالیت این کارخانه از تعهدات استانداری و اختصاص محل مورد نظر و تسریع در صدور مجوزهای لازم از تعهدات شهرداری تبریز در این تفاهم‌نامه است.

این تفاهم‌نامه به امضای سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، عابدین خرّم استاندار آذربایجان شرقی و یعقوب هوشیار شهردار تبریز رسیده است.