امر به معروف و مطالبه‌گری از مسئولان اولویت ستاد امر به معروف
امر به معروف و مطالبه‌گری از مسئولان اولویت ستاد امر به معروف

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکرآذربایجان شرقی گفت: امر به معروف و مطالبه گری از مسئولان اولویت نخست ستاد احیای امربه معرف و نهی از منکر در استان است . به گزارش قلم پرس،از مراغه، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن نستوهی صبح امروز در آیین معارفه دبیر شورای امر به معرف مراغه اظهار کرد: نظارت بر […]



دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکرآذربایجان شرقی گفت: امر به معروف و مطالبه گری از مسئولان اولویت نخست ستاد احیای امربه معرف و نهی از منکر در استان است .

به گزارش قلم پرس،از مراغه، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن نستوهی صبح امروز در آیین معارفه دبیر شورای امر به معرف مراغه اظهار کرد: نظارت بر امور حکما و مسئولان از سفارشات و تاکیدات ائمه معصومین است.

وی افزود: اگر مسولان به کارهای خود به خوبی عمل و به امور مردم رسیدگی کنند شاهد اصلاح جامعه خواهیم بود. 

نستوهی اضافه کرد: در مساله حجاب برخی دستگاه‌ها و نهاد ها به وظایف خود عمل نمی‌کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی در مراغه افزود: در تبیین موضوع حجاب باید همه دستگاهها و دوستنداران دین و کشور پای کار باشند.

نستوهی در ادامه گفت: ستاد امر به معروف مراغه یکی از ستادهای فعال در استان  استان است و فعالیت های خوبی در حوزه های اجتماعی و فرهنگی توسط این ستاد انجام می‌شود.

امام جمعه مراغه  نیز در این جلسه گفت: احیای فریضه امر به معر ف و نهی از نکر یک وظیفه و واجب دینی است.

محمدتقی پورمحمدی افزود: برای مقابله با منکرات لازم است همه دستگاه ها با جدیدت در کنارهم با شند.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین رجب‌زاده به عنوان دبیرستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان معرفی و از تلاش‌های آقای سلطانی قدردانی شد.

پایان پیام/