امروز شهرداری ها تنها یک نهاد خدماتی نیستند
امروز شهرداری ها تنها یک نهاد خدماتی نیستند

عضو شورای شهر تبریز گفت: امروز نباید شهرداری ها را در قالب یک نهاد خدماتی خلاصه کنیم. به گزارش قلم پرس، فریدون بابایی اقدم در حاشیه نمایشگاه مدیریت شهری در بندرعباس با بیان این مطلب گفت: امروز شهرداری ها دیگر به صورت سنتی تنها به موضوع خدمات شهری رسیدگی نمی کنند و بدیل به نهاد […]

عضو شورای شهر تبریز گفت: امروز نباید شهرداری ها را در قالب یک نهاد خدماتی خلاصه کنیم.

به گزارش قلم پرس، فریدون بابایی اقدم در حاشیه نمایشگاه مدیریت شهری در بندرعباس با بیان این مطلب گفت: امروز شهرداری ها دیگر به صورت سنتی تنها به موضوع خدمات شهری رسیدگی نمی کنند و بدیل به نهاد اجتماعی شده اند.

او با تقدیر از تدوین و چاپ مجموعه کتاب های آموزش شهروندی گفت: چاپ این مجموعه اقدام ارزشمندی است که نشان می دهد نگاه ما به شهرداری باید تغییر کند و آن را به عنوان یک نهاد اجتماعی ببینیم.

عضو شورای شهر تبریز با بیان اینکه آموزش شهروندی باعث کاهش هزینه های شهرداری در سال های آینده خواهد شد گفت: مجموعه تکالیف شهروندی در این کتاب ها دیده شده و این بسیار ارزشمند است.

بابایی اقدم در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه غرفه شهرداری در نمایشگاه بندرعباس توانسته پاسخگوی سوالات بازدیدکنندگان باشد گفت: از مجموعه اداره کل ارتباطات و اموربین الملل شهرداری و کلیه کسانی که در برپایی این غرفه در نمایشگاه تلاش کرده اند تشکر می کنم.

او نمایشگاه را یک  گردهمایی بزرگ با حضور نیروهای ستادی، شهرداری ها، اعضای شوراها و همه کسانی که با مدیریت شهری ارتباط دارند خواند و اظهار داشت: همه این افرار کنار یکدیگر جمع شده اند و یک فرصت مناسب برای اشتراک تجربیات مختلف اعم موفق و یا ناموفق را بوجود آورده اند.

بابایی اقدم با تاکید بر اینکه از این فرصت برای اشتراک تجربیاتمان استفاده کنیم افزود: بخش دیگر نمایشگاه عرضه نوآوری هایی است که در مدیریت شهری بوجود آمده است که فرصت مناسبی است تا شهرداری ها با بهره گیری از این امکان بتوانند به خدمت رسانی بیشتر و با کیفیت تر به شهروندان استفاده کنند.