امدادرسانی به ۴۶ نفر از هموطنان گرفتار در ارتفاعات علمدار تسوج
امدادرسانی به ۴۶ نفر از هموطنان گرفتار در ارتفاعات علمدار تسوج

سخنگوی هلال احمر آذربایجان‌شرقی از امدادرسانی به ۴۶ نفر از هموطنان گرفتار در ارتفاعات علمدار تسوج خبر داد. به گزرش قلم پرس، علی شهودی اظهار داشت: نجاتگران جمعیت هلال احمر شهر تسوج به کمک ۴۶ نفر گرفتار در برف و کولاک در ارتفاعات علمدار تسوج رفتند. وی افزود: حوالی ساعت ۱۸ امروز جمعه ۷ دی‌ماه […]

سخنگوی هلال احمر آذربایجان‌شرقی از امدادرسانی به ۴۶ نفر از هموطنان گرفتار در ارتفاعات علمدار تسوج خبر داد.

به گزرش قلم پرس، علی شهودی اظهار داشت: نجاتگران جمعیت هلال احمر شهر تسوج به کمک ۴۶ نفر گرفتار در برف و کولاک در ارتفاعات علمدار تسوج رفتند.

وی افزود: حوالی ساعت ۱۸ امروز جمعه ۷ دی‌ماه ۹۷ به دنبال دریافت خبر گرفتاری ۴۶ نفر از هموطنان در ارتفاعات علمدار روستای الماس تسوج، بلافاصله تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر شهر تسوج به محل اعزام و با پیدا کردن کوهنوردان و هنوطنان گرفتار در برف و کولاک نسبت به انتقال و اسکان آنها در مسجد روستای الماس اقدام کردند.

امدادرسانی به خودروهای گرفتار در محور روستای اسپیران به گلوجه تبریز

شهودی گفت: نجاتگران جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی با کمک نیروهای راهداری و سایر دستگاه‌های امدادرسان به کمک ۲۶ خودرو گرفتار در برف و کولاک در محور روستایی اسپیران به گلوجه تبریز رفتند.

سخنگوی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی، ادامه داد: به دنبال دریافت خبر گرفتاری ۲۶ دستگاه خودرو با ۷۸ سرنشین در محور تبریز اسپیران به طرف گلوجه حوالی ساعت ۱۷ عصر امروز جمعه ۷ دی‌ماه بلافاصله تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی با کمک سایر دستگاه‌های امدادرسان و راهداری به محل اعزام و نسبت به رهاسازی خودروهای گرفتار در برف و کولاک اقدام کردند.