امام جمعه تبریز: کارکنانی با بیش از ۱۵ سال سابقه در صدا و سیما هنوز روز مزد هستند!
امام جمعه تبریز: کارکنانی با بیش از ۱۵ سال سابقه در صدا و سیما هنوز روز مزد هستند!
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: اکثر مراجعان از کارکنان صدا و سیما از آن دست کارکنانی هستند که بیش از ۱۵ سال است که تغییر وضعیت نداشته و‌ همچنان روز مزد هستند.

به گزارش قلم پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم صبح امروز امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی که در سالن سازمان برنامه و بودجه استان برگزار شد، با گرامیداشت دهه بصیرت اظهار کرد: به تبریزی‌های عزیز درود می‌فرستم که یک‌روز زودتر این روز را گرامی داشتند.

وی با عرض خیر مقدم به آقای عابدینی، گفت: آقای عابدینی در مناظره دولت یازدهم مجری بودند و به خوبی برنامه را مدیریت کردند؛ در نیروی هوایی ارتش خلبانی که در مسوولیت‌های مختلف انجام وظیفه می‌کنند ولی پرواز را رها نمی‌کنند و دقیقا آقای عابدینی که مسوولیت استان‌های صدا و‌سیما را بر عهده دارند اما همچنان کار اصلی خود یعنی تحلیل‌گری را رها نکرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان متذکر شد: رئیس صدا و‌ سیما نگرش خوبی دارد و روز به روز شاهد تحولات زیادی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه صدا و سیما باید با طرد ارزش‌های پوسیده و‌ طرح ارزش‌های متعالی اسلامی برای رهانیدن انسان از بند شیطانی همت گمارند، گفت: به گفته امام رحمت الله باید این مجموعه به دانشگاه بزرگ تبدیل شود.

امام جمعه تبریز در ادامه ابراز کرد: باید از هنر و هنرمند استفاده شود زیرا ای بسا که یک پیام با صدای هنر بیان می‌شود؛ مثلا همین آقای چاووشی که همه آقا هاشم می‌شناسند می‌بینید که چقدر محبوب است؟

وی ادامه داد: هر قشری که پای رادیو می‌نشینند باید از طریق برنامه‌های سیمایی و رادیویی تکلیف خود را بداند.

آل‌هاشم با تاکید بر عملکرد صدا و سیما در ایجاد تکلیف و تعیین فضیلت‌های اخلاقی و دقت به این موضوع گفت: این موضوع باید یکی از اهداف صدا و‌سیما در همه برنامه‌ها باشد.

وی متذکر شد: رسانه‌ها می‌توانند در نهضت تولید علم و فکر در زمینه‌های مختلف نقش ایفا کند و خط تولید فکر و نظریه را دنبال کند؛ یکی از مهم‌ترین وظایفی که نباید از آن غفلت شود، حذف کامل هنجارهای مثل خشونت  یا تغییر ساعت چنین برنامه‌هایی برای عدم تماشای کودکان است.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: از تلاش و مجاهدت آقای صفری در مدت مسوولیتشان تشکر می‌کنم؛ از معاونان و کارکنان پشت صحنه او هم تشکر می‌کنم که هیچکاه دیده نمی‌شوند.

وی یادآور شد: اکثر مراجعان از کارکنان صدا و سیما از آن دست کارکنانی هستند که بیش از ۱۵ سال است که تغییر وضعیت نداشته و‌ همچنان روز مزد هستند.

امام جمعه تبریز گفت: یکی از خواسته‌های اصلی کارکنان خدوم صدا و‌ سیما تغییر وضعیت آنهاست و امید است یک راه قانونی پیدا شود.

وی با تبریک انتصاب آقای رضایی به سمت مدیرکل صدا و سیما برای او آرزوی توفیق و موفقیت کرد.

انتهای پیام/