امام جمعه تبریز: عمل موفقیت آمیز بود/حالم بسیار خوب است
امام جمعه تبریز: عمل موفقیت آمیز بود/حالم بسیار خوب است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز که طی روزهای گذشته در یکی از بیمارستان‌های تهران تحت عمل جراحی قرار گرفته بود، با انتشار پیام ویدویی اعلام کرد که عمل موفقیت آمیز بوده و حال وی بسیار خوب است.
به گزارش قلم پرس،  حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در این پیام ویدیویی که از بستر بیماری گرفته شده است، اظهار کرد: از کسانی که لطف کرده و اظهار نگرانی کردند و جویای حالم شدند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: در یکی از بیمارستان‌های تهران تحت عمل جراحی دیسک گردن قرار گرفتم که اکنون خوشبختانه حالم بسیار خوب است و جای هیچ نگرانی نیست.

وی ادامه داد: زیر سایه امت حزب الله و خانواده شهدا انشالله به زودی برای انجام وظیفه خدمت گذاری به ملت قهرمان آذربایجان حاضر خواهم شد.

حجت الاسلام آل هاشم هم‌چنین با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس، این هفته را به تمامی رزمندگان اسلام، دست اندرکاران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، همه جانبازان و آزادگان و خانواده معظم شهدا تبریک گفته و اظهار کرد: این هفته را محضر فرماندهی معظم کل قوا نیز تبریک می‌گویم.

وی خاطرنشان کرد: اگر کشور ایران در مجامع بین المللی توانسته به افتخار و عزت کنونی دست یابند، به برکت رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس است و نباید این موضوع را از یاد برد.

عیادت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از امام جمعه تبریز

روز گذشته نیز محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در بیمارستان پارس تهران در جریان آخرین وضعیت جسمی و درمانی حجت‌الاسلام آل هاشم امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی قرار گرفت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار ضمن آرزوی صحت و سلامتی کامل برای حجت‌الاسلام آل هاشم، بهبودی کامل ایشان را از خداوند متعال مسئلت کرد.

انتهای پیام/