الیاسی: خبرهای خوبی در راه است
الیاسی: خبرهای خوبی در راه است

تراکتورسازی نیم فصل اول لیگ برتر را با قرار گرفتن در رده چهارم جدول با کسب ۲۶ امتیاز به پایان رساند. به گزارش قلم پرس، در نیم فصل هجدهمین دوره لیگ برتر عباس الیاسی رئیس هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی امور تیم را برعهده گرفت. در اولین اقدام جرج لیکنز به عنوان سرمربی انتخاب شد و […]

تراکتورسازی نیم فصل اول لیگ برتر را با قرار گرفتن در رده چهارم جدول با کسب ۲۶ امتیاز به پایان رساند.

به گزارش قلم پرس، در نیم فصل هجدهمین دوره لیگ برتر عباس الیاسی رئیس هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی امور تیم را برعهده گرفت. در اولین اقدام جرج لیکنز به عنوان سرمربی انتخاب شد و در ادامه با جذب بازیکنان جدید تراکتورسازی آماده حضور در نیم فصل دوم شد.
عباس الیاسی، در مورد مسائل مختلف تراکتورسازی صحبت‌های زیر را انجام داد.
*: نیم فصل به اتمام رسیده و کم کم مسابقات آغاز می‌شود. تراکتورسازی نیم فصل را چطور پشت سر گذاشت؟
خدا را شکر شرایط تیم ما بسیار خوب است.  اولین هدف ما در این مدت ارتقا سطح کیفی تیم و حضور قدرتمندانه باشگاه در نقل و انتقالات بود. با تلاش‌های مالک باشگاه این امر محقق شد و توانستیم بازیکنان خوبی را جذب کنیم. این نفرات هم خواسته‌های کادرفنی را تامین می‌کنند و هم حضورشان باعث شادی و رضایت هواداران شد. با جذب بازیکنان جدید سعی کردیم نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم. از تمام توان مدیریتی خود برای ارتقا سطح کیفی باشگاه استفاده کردیم.
: پس نیم فصل برای تراکتورسازی خوب بود؟
 تیم توانست به بهترین شکل کار خود را پیش ببرد. تمرینات به موقع شروع شد و سرمربی جدید هم همراه با دستیاری که انتخاب کرده بود بلافاصله وارد تبریز شد و کار را استارت زدند. بعد از حضور کادرفنی جدید اردویی در کیش در نظر گرفتیم تا تیم در یک فضای صمیمی به دور از هر گونه تنش تمرینات خود را برگزار کنند. امیرحسین پیروانی هم در فصل جاری به عنوان مربی تیم کمک زیادی کرد و بعد از حضور  لیکنز در شناخت بیشتر تیم توسط مربی جدید نقش ویژه‌ای داشت‌. در حال حاضر همه چیز خوب است و منتظر شروع دوباره لیگ برتر و دیدن شور و نشاط همیشگی هواداران در ورزشگاه یادگار امام هستیم که عرصه را بر حریفی سخت می‌کنند. حالا دیگر باید برنامه‌های خودمان برای هواداران را دنبال کنیم.
*: برنامه خاصی برای هواداران دارید؟
خبرهای خوبی در راه است. مالک باشگاه از همان زمان که مالکیت باشگاه را بر عهده گرفت به دنبال ایجاد بستر مناسب برای حضور هواداران در ورزشگاه بود و اقداماتی در جهت رفاه بیشتر آنها انجام داد. دیدگاه اصلی مسئولان باشگاه تراکتورسازی ایجاد شور و نشاط بین هواداران است و هر تلاشی که صورت می‌گیرد در همین راستا است.  زنوزی همیشه روی این مسئله تأکید دارد که هواداران همیشه باید آرامش داشته باشند و از خدمات باشگاه استفاده کنند. قطعا در ادامه هم برنامه‌هایمان را ادامه می‌دهیم و سعی می‌کنیم تمهیداتی در نظر بگیرم که هوادران رفاه بیشتری در ورزشگاه داشته باشند و تمام انرژی خود را صرف تشویق تیم و به وجود آوردن جوی بی نظیر در حمایت از تراکتورسازی کنند.
*: نقل و انتقالات برای تراکتورسازی پایان یافت؟
فعلا در حد نیاز بازیکنان مدنظر جذب شدند. حضور بازیکنان جدید  رضایت کادرفنی و هواداران را هم به همراه داشته است. سعی کردیم با جذب بازیکنان جدید نقاط ضعف‌مان را برطرف و نقاط قوت تیم را تقویت کنیم. مثل همه تیم‌ها می‌توانیم از سهمیه‌ آزاد هم استفاده کنیم که در صورت نیاز کادرفنی اقدامات لازم انجام می‌گیرد. یکی از کارهای بزرگ و اساسی باشگاه بستن قرارداد بلند مدت با بازیکنان است. این کار باعث می‌شود هواداران دغدغه فکری نداشته باشند و خیالشان از تیم سال بعد راحت باشد. ما نفرات تیم‌مان برای فصل بعد از الان مشخص است و این مسئله به ما کمک می‌کند تا برنامه ریزی درستی داشته باشیم و تمرینات را سر وقت آغاز و اردوهایمان را دنبال کنیم. در کنار مالک باشگاه با توجه به سال‌ها تجربه تیم‌داری به دور از هیاهو تیم را تقویت و برنامه‌ها را پیش بردیم تا تراکتورسازی قدرتمندتری در نیم فصل دوم ببینیم.
*: بحث لی اروین هنوز مطرح است وضعیت این بازیکن به کجا انجامید؟
اروین بازیکن تراکتورسازی است و با ما قرارداد دارد. موضوع این بازیکن را دنبال می‌کنیم و قطعا این مسئله هم حل می‌شود.
*: مجوز بازی کوین کنستانت صادر شده است؟
کارت بازی این بازیکن صادر شده و امور مربوط به بازی اعضای تیم به دقت از سوی مسئولان مربوطه دنبال می‌شود.
*: به عنوان رئیس هیأت مدیره و سرپرست باشگاه مدیرعامل جدید چه زمانی انتخاب می‌شود؟
اقدامات لازم در این زمینه انجام شده و به زودی مدیرعامل جدید معرفی می‌شود.
*: و صحبت‌ پایانی…
ما در این مدت تمام تلاش‌مان را کردیم تا تیم را تقویت کنیم و بازیکنانی را به باشگاه تراکتورسازی بیاوریم که قدر پیراهن تیم را بدانند و تمام تلاش خود را برای رسیدن به موفقیت انجام دهند. تراکتورسازی تیم بزرگی است که شایسته رسیدن به بهترین و بالاترین جایگا‌ه‌هاست. منتظر حضور هواداران در بازی با نفت مسجدسلیمان هستیم و امیدوارم روز چهارشنبه بار دیگر با ورزشگاه پر از هوادار یادگار امام شور و نشاطی وصف نشدنی در فوتبال ایران ایجاد کنیم و به حرکت‌مان در مسیر رسیدن به قهرمانی ادامه دهیم. باز هم تأکید می‌کنم هیچ موفقیتی بدون حمایت هواداران به دست نمی‌آید و قطعا نیازمند حضور هواداران و حمایتشان از تیم خودشان هستیم. باید از فدراسیون فوتبال، هیأت فوتبال آذربایجان شرقی، کمیته انضباطی و … که ما را یاری کردند تا کار تیم به خوبی پیش برود تشکر کنیم و قدر دان زحمات مسئولان مربوطه هستیم.
منبع: خبرگزاری فارس