الگوگیری از جلوه‌های مدیریت جهادی شهیدان راه حل مشکلات است
الگوگیری از جلوه‌های مدیریت جهادی شهیدان راه حل مشکلات است

به گزارش قلم پرس، محمد عزتی در آیین رونمایی از پوستر و افتتاح دبیرخانه همایش ملی جلوه‌های جهادی شهیدان آقا مهدی باکری و حاج قاسم سلیمانی در مدیریت شهری، اظهار داشت: باید شهدا، سرداران، اندیشمندان و بزرگان خودمان را به نسل‌های جوان حاضر و آینده معرفی کنیم چرا که این شهیدان بزرگ در زمان خود جزو نوابغ بودند. […]

به گزارش قلم پرس، محمد عزتی در آیین رونمایی از پوستر و افتتاح دبیرخانه همایش ملی جلوه‌های جهادی شهیدان آقا مهدی باکری و حاج قاسم سلیمانی در مدیریت شهری، اظهار داشت: باید شهدا، سرداران، اندیشمندان و بزرگان خودمان را به نسل‌های جوان حاضر و آینده معرفی کنیم چرا که این شهیدان بزرگ در زمان خود جزو نوابغ بودند.

وی افزود: در رابطه با معرفی این بزرگان برای نسل های جدید تنها اکتفا به تبیین سجایای اخلاقی آنها کرده ایم ولی این موضوع کافی نیست چرا که این عزیزان در سطوح علمی نیز جزو نوابغ و تئوریسین های دوره خود بودند.

سرپرست دانشگاه جامع علمی و کاربردی شهرداری تبریز ادامه داد: امروز بحث‌های آینده پژوهی را مطرح می‌کنیم در حالی که این شهدای بزرگ در دوره خود آینده پژوه و مدیرانی پیشرو بودند.

وی اضافه کرد: اگر بتوانیم تنها این جمله سردار سلیمانی که گفتند: «فرق است بین بیا و برو» را برای نسل جوان تبیین کنیم ، کار بسیار بزرگی انجام داده ایم.

عزتی با بیان اینکه باید در کنار تبیین سجایای اخلاقی، توانایی های علمی و مدیریت جهادی آنها را نیز برای نسل جوان تبیین کنیم. گفت: در راستای این موضوع با حمایت‌های شهردار تبریز، تصمیم به برگزاری این همایش گرفته شده است.

وی با بیان اینکه ۳۰ میلیون جمعیت شهرنشین کشور تنها در ۱۹ شهر زندگی می کنند و به تبع این موضوع مشکلاتی وجود دارد، خاطرنشان کرد: راهکارهای حل این مشکلات در چد بخشنامه اداری خلاصه نمی‌شود و نیازمند مدیریت جهادی است و جلوه های این مدیریت را می توان از عملکرد این سرداران بزرگ الگو گرفت.