المپیاد پرچم فرصتی برای همبستگی از مسیر ورزش
المپیاد پرچم فرصتی برای همبستگی از مسیر ورزش
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، المپیاد پرچم را فرصتی برای همبستگی ملی به واسطه ورزش معرفی کرد.

به گزارش قلم پرس، امیر نصیربیگی در نشست کارگروه برگزاری دومین المپیاد پرچم با اشاره به برگزاری موفق دور پیشین المپیاد پرچم در کشور خاطرنشان کرد: این رویداد به واسطه بستری که ورزش در میان نقاط دور و نزدیک کشور فراهم می‌کند، خواهد توانست به همبستگی ملی منجر شود.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به اینکه این رویداد قرار است صبغه و رویکردی فرهنگی داشته باشد، می‌توان به اثربخشی نتایج مطلوب و ماندگارتر این رویداد ملی امید بست.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، با ارائه گزارشی از برگزاری دور پیشین این رویداد در تبریز اظهار کرد: این المپیاد با در نظر گرفتن جنبه‌هایی موثر و جدید از المپیاد پیشین رویداد ماندگاری را رقم خواهد زد.

نصیربیگی از تدوین پیوست فرهنگی این المپیاد برای دور دوم آن به عنوان یکی از برنامه‌های در حال پیگیری دبیرخانه آن یاد کرد و افزود: امید است با حضور و همراهی همه کلانشهرها، ورزشکاران و نیز چهره‌های موثر به اتفاقی بیادماندنی تبدیل شود.

در ادامه این نشست، حجت اله غلامعلی قائم مقام و دبیر شورای سیاست‌گذاری ورزش شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، با تاکید بر برگزاری هر چه موثر و موفق این رویداد خاطرنشان کرد: المپیاد پرچم باید رویکردی فرهنگی و ورزشی داشته باشد تا تاثیر مطلوب خود را بگذارد.

این نشست با حضور امیر نصیربیگی مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، حجت اله غلامعلی قائم مقام و دبیر شورای سیاست گذاری ورزش شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، صادق ستاری فر معاون تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش، حسین باغ گلی مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری مشهد و سیدحسین غیاثی معاون ورزشی، مصطفی نودهی دبیر کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک، پیام حیدری قائم مقام سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری همدان، علیرضا شعبانی مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اراک و وحید شمس معاون ورزشی سازمان، محمد نقی پور مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری ارومیه و توحید نوری معاون ورزشی سازمان،  علیرضا گلگونی، مهدی سعیدی مدیر ورزش شهرداری تهران، آقایان بستان، داودی و مهرعلی معاونان فرهنگی و ورزشی شهرداری قم،  طالبی مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قائم شهر، عبادی و پسندیده نمایندگان وزارت ورزش و جوانان و همچنین نمایندگان وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌ها برگزار شد.

در ادامه این نشست، جمع‌بندی و ویرایش نهایی شیوه‌نامه اجرایی المپیاد انجام شد و حاضران به نمایندگی سایر شهرداری‌ها نظرات کارشناسی خود را برای هرچه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شدن آن ارائه دادند.

انتهای پیام/