اقتدار و اثرگذاری سپاه عامل عصبانیت و وحشت دشمنان است
اقتدار و اثرگذاری سپاه عامل عصبانیت و وحشت دشمنان است

[ad_1] امام جمعه تبریز سپاه پاسداران را دژی مستحکم و نفوذ ناپذیر توصیف کرد و ادامه داد: سپاه خار چشم دشمنان نظام اسلامی است و اینکه از سپاه وحشت دارند نشانگر اثرگذاری سپاه است. به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم  امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز در […]

[ad_1]


امام جمعه تبریز سپاه پاسداران را دژی مستحکم و نفوذ ناپذیر توصیف کرد و ادامه داد: سپاه خار چشم دشمنان نظام اسلامی است و اینکه از سپاه وحشت دارند نشانگر اثرگذاری سپاه است.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم  امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز در مصلی امام خمینی(ره) این شهربا اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: پاسداران انقلاب اسلامی و سپاه مقتدر نقش بی بدیلی در دفاع مقدس، سرکوب گروهک های معاند و مزدور، سازندگی و آبادانی کشور و دفع حوادثی داشته اند که به نوعی امنیت کشور و نظام را تهدید میکرد.

 امام جمعه تبریز اضافه کرد: سپاه در همه ماموریت ها و وظایفی که بر عهده اش گذاشته شده کارنامه درخشانی در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی از خود به یادگار گذاشته است.

 وی سپاه پاسداران را دژی مستحکم و نفوذ ناپذیر توصیف کرد و ادامه داد: سپاه خار چشم دشمنان نظام اسلامی است و اینکه از سپاه وحشت دارند نشانگر اثرگذاری سپاه است.

آل هاشم گفت: مهمترین اقدام های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از زمان تأسیس تاکنون شامل تأمین امنیت و برقراری نظم در کشور، سازندگی و محرومیت زدایی، مقابله با تحرکات خرابکارانه منافقان، برخورد با جریان نفاق و ترور، خنثی کردن کودتاهای دشمنان و مبارزه با گروه های تجزیه طلب، مقابله با جنگ اقتصادی و جنگ نرم دشمنان، پیروزی در مقابل آمریکا و گروه های تکفیری بوده و نباید فراموش شود.

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه اگر سپاه نبود، کشور هم نبود گفت: این نهاد همیشه در صحنه نشان داده، نیرویی کارآمد، خستگی ناپذیر و جهادی در عرصه های مهم این کشور است.

 امام جمعه تبریز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی امام خمینی(ره) را اقدامی ماندگار و ارزشمند در تاریخ این نظام دینی دانست و اضافه کرد: پاسداران انقلاب اسلامی در طول دهه های اخیر همواره در برابر توطئه ها و دشمنی های نظام سلطه مقتدرانه ایستادند و از منافع این نظام و ملت حفاظت کردند.

آل هاشم با بیان اینکه بسیاری از بحران های داخلی کشور در طول سالهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی با نقش آفرینی و جانفشانی های پاسداران رشید اسلام دفع شد، خاطرنشان کرد: امروز نیز این نهاد انقلابی، مقتدرانه پشتیبان انقلاب، نظام و ولایت فقیه است و در برابر دشمنان این نظام دینی با همه توان خود ایستاده است.

این خبر تکمیل می شود.

انتهای پیام/


[ad_2]