افسران آینده قهرمان فوتسال دانشجویان شدند
افسران آینده قهرمان فوتسال دانشجویان شدند

[ad_1] تیم فوتسال دانشگاه افسری امام حسن مجتبی(ع) تهران قهرمان فوتسال المپیاد دانشجویان کشور در تبریز شد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، پانزدهمین دوره المپیاد دانشجویان کشور به میزبانی دانشگاه تبریز عصر امروز در رشته فوتسال به اتمام رسید. مسابقات فوتسال المپیاد دانشجویان کشور با حضور ۱۲ تیم در سالن علوم پزشکی تبریز برگزار شد […]

[ad_1]


تیم فوتسال دانشگاه افسری امام حسن مجتبی(ع) تهران قهرمان فوتسال المپیاد دانشجویان کشور در تبریز شد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، پانزدهمین دوره المپیاد دانشجویان کشور به میزبانی دانشگاه تبریز عصر امروز در رشته فوتسال به اتمام رسید.

مسابقات فوتسال المپیاد دانشجویان کشور با حضور ۱۲ تیم در سالن علوم پزشکی تبریز برگزار شد که تیم‌های دانشگاه افسری امام حسن مجتبی(ع) تهران  و تربیت دبیر شهید رجایی تهران به دیدار نهایی صعود کردند که تیم دانشگاه افسری امام حسن مجتبی(ع) با برتری دو بر یک به مقام قهرمانی دست یافت. این تیم نظمی با نظم و انضباط خاصی در مسابقات حضور یافته و مزد برنامه ریزی خود را با کسب قهرمانی دریافت کرد.

در بازی رده‌بندی هم تیم دانشگاه اصفهان در حضور رئیس این دانشگاه برابر تیم دانشگاه شهید چمران به برتری پر گل ۷ بر صفر دست یافته و به مدال برنز این رقابت‌ها دست یافت.

لازم به ذکر است در مرحله حذفی تیم دانشگاه شهید چمران برابر تیم غیرانتفاعی خیام که از چند بازیکن لیگ برتر سود می‌برد، به پیروزی رسیده بود.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷


[ad_2]