افزایش ۴۰ درصدی پرداخت تسهیلات به شرکت های دانش بنیان  در آذربایجان شرقی
افزایش ۴۰ درصدی پرداخت تسهیلات به شرکت های دانش بنیان  در آذربایجان شرقی

[ad_1] معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی از افزایش ۴۰ درصدی پرداخت تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در استان خبر داد. به گزارش قلم پرس،از مراغه، غلامرضا دهقان  ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه پرداخت تسهیلات به شرکت‌های دانش بینان و فناور در آذربایجان‌شرقی ۴۰ درصد افزایش یافته است، اظهار […]

[ad_1]


معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی از افزایش ۴۰ درصدی پرداخت تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در استان خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از مراغه، غلامرضا دهقان  ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه پرداخت تسهیلات به شرکت‌های دانش بینان و فناور در آذربایجان‌شرقی ۴۰ درصد افزایش یافته است، اظهار کرد: از ابتدای سال نزدیک به ۴ میلیارد تومان تسهیلات به حساب  شرکت‌های دانش بینان و فناور در استان واریز شده است.

وی افزود: پیش بینی می‌شود پرداخت تسهیلات تا پایان سال جاری تا ۸ میلیارد تومان افزایش یابد.

دهقان اضافه کرد: سال گذشته ۵ میلیار و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای شرکت‌ها تحت پوشش در استان پرداخت شده است.

معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی گفت: آذربایجان شرقی ۲۰ مرکز رشد فعالیت دارند و ۴۲۰ شرکت فناور ور دانش بینان تحت حمایت تسهیلاتی این مراکز هستند.

دهقان افزود: همزمان با اختصاص تسهیلات، ایجاد کارگاه‌های پسا رشد برای تجاری سازی محصولات شرکت‌های دانش بنیان از اولویت‌های پارک علم و فناوری استان است.

وی گفت: در این رابطه تامین  ۲۰۰ هکتار زمین برای ایجاد شرکت‌های دانش بنیان در جوار آزاد راه تبریز- سهند در حال پیگیری و اختصاص است.

معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی همچنین از ایجاد سه مرکز فناور در شهرستان‌های استان خبر داد.

انتهای پیام/


[ad_2]