افزایش نظارت بر ناوگان تاکسیرانی کلانشهر تبریز
افزایش نظارت بر ناوگان تاکسیرانی کلانشهر تبریز
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز از افزایش تعداد گشت‌های کنترل و نظارت سازمان تاکسیرانی تبریز به صورت محسوس و نامحسوس خبر داد.

به گزارش قلم پرس، عبدالرحیم قاصدی با اعلام این مطلب گفت: بازرسی‌های منظم و مستمر از عملکرد تاکسیرانان یکی از برنامه‌های سازمان بوده و در این راستا به منظور تقویت بازرسی‌ها سه دستگاه گشت خودروئی جهت کنترل و بازرسی اضافه شده است.

وی افزود: بازرسان مستقر در گشت‌های نظارتی مذکور به صورت مستمر و در ساعات مختلف روز از مسیرها و خطوط تردد خودروهای تاکسی در سطح شهر و ایستگاه‌های تاکسی بازدید میدانی به عمل آورده و بر نحوه عملکرد تاکسیرانان نظارت می‌کنند و چنانچه با طرح عناوین شرایط خاص جوی، بارانی، ترافیکی و … در مسیرهای شهری از ارائه خدمات امتناع و یا درخواست کرایه اضافی خارج از نرخ‌های مصوب را داشته باشند، برابر آئین نامه اجرائی و انضباطی، تاکسی فرد متخلف در پارکینگ متوقف خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز از همشهریان محترم درخواست کرد در صورت مشاهده اینگونه موارد، به صورت تلفنی با شماره تماس ۳۴۷۶۰۲۹۲ به واحد رسیدگی به شکایت مردمی سازمان اعلام کنند تا برخوردهای لازم مطابق آئین نامه اجرایی و  انضباطی با تاکسیران متخلف صورت پذیرد.

انتهای پیام/