افزایش حق بیمه قالیبافان خارج از توان پرداخت آن ها است/شیرینی رتبه بندی را به کام معلمان تلخ نکنید
افزایش حق بیمه قالیبافان خارج از توان پرداخت آن ها است/شیرینی رتبه بندی را به کام معلمان تلخ نکنید

[ad_1] نماینده مردم مراغه در مجلس با اشاره به وضعیت قالیبافان و حق بیمه تعیین شده آن ها و همچنین وضعیت اجرای رتبه بندی معلمان، به وزرای کار و آموزش و پرورش تذکر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، علی علیزاده ضمن تبریک عید فطر، روز معلم و کارگر و همچنین حمایت رهبر معظم انقلاب از […]

[ad_1]


نماینده مردم مراغه در مجلس با اشاره به وضعیت قالیبافان و حق بیمه تعیین شده آن ها و همچنین وضعیت اجرای رتبه بندی معلمان، به وزرای کار و آموزش و پرورش تذکر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، علی علیزاده ضمن تبریک عید فطر، روز معلم و کارگر و همچنین حمایت رهبر معظم انقلاب از مجلس انقلابی خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره بیمه قالیبافان، اظهار کرد: نیازمندترین و محروم ترین قشر جامعه قالیبافان و کارگران ساختمانی هستند. این افراد بیشترین زحمت را می کشند اما از منابع ملی محروم هستند و در این تورم افسارگسیخته آسیب پذیرتر از این افراد وجود ندارد، ساده ترین توجه به این قشر برخورداری آن ها از بیمه تامین اجتماعی است.

وی با تاکید بر اینکه وزارت کار مکلف به بیمه قالیبافان و کارگران ساختمانی است، افزود: آقای وزیر در مجموعه تحت مدیریت جنابعالی هر روز به بهانه های واهی از ارائه خدمات به این قشر زحمتکش شانه خالی می کنند، حق بیمه تامین شده برای این قشر زحمتکش افزایش سرسام آوری داشته و عملا خارج از توان آن ها است.

نماینده مردم مراغه وعجب شیر در مجلس در خصوص شیوه پرداخت یارانه نقدی و حمایت معیشتی یادآور شد: در وضعیت معیشتی و اقتصادی کنونی ۳۰ میلیون نفر از خانوارهای مستضعف و محروم از یارانه دولتی بی بهره هستند، وزارت کار با وجود مجوزهای قانونی و مصوبه مجلس در بی برنامگی و سرگردانی محض به سر می برد و به بهانه های واهی به این قشر مظلوم، ظلم روا داشته است و متاسفانه در جواب اعتراض رسمی ما اعلام می کند که ۳۰ میلیون نفر از یارانه ها محروم هستند و با توجه به شرایط کرونا نمی توانیم به آن ها اعلام کنیم که تجمع کنند. توجیه و دلیلی بدتر از این مسئله تاکنون ندیده و نشنیده ایم.

وی در خصوص شیوه اجرای رتبه بندی معلمان خطاب به وزیر آموزش و پرورش، گفت: آقای وزیر آئین نامه ای را به گونه ای تنظیم نکنید که به آیتم های ارزیابی معلمان مانند مدرک تحصیلی، سنوات خدمت و آموزش ضمن خدمت بی توجهی شود و به نارضایتی معلمان در آستانه روز معلم دامن زد و شیرینی رتبه بندی را به کام معلمان تلخ کند.

علیزاده در خصوص وضعیت معلمان خرید خدمتی افزود: این افراد در دورافتاده ترین و محروم ترین نقاط کشور خدمت می کنند و حقوق و بیمه به موقع دریافت نمی کنند. وزیر آموزش و پرورش همچنین نسبت به اصلاح وضعیت تجمیع بیمه کارکنان خدماتی اقدام کنند.

انتهای پیام/


[ad_2]