افزایش اعتماد مردم به پلیس/اجازه هنجارشکنی به احدی نمی‌دهیم
افزایش اعتماد مردم به پلیس/اجازه هنجارشکنی به احدی نمی‌دهیم

[ad_1] جانشین فرمانده انتظامی کل کشورگفت: مجموعه انتظامی کشور با روحیه انقلابی و تکلیف مداری با مظلومان رئوف و با مخلان امنیت و هنجارشکنان مقتدر برخورد می کند. به گزارش قلم پرس،از تبریز،  قاسم رضایی در ادامه سفر به استان آذربایجان شرقی عصر امروز با سیدمحمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان  وامام […]

[ad_1]


جانشین فرمانده انتظامی کل کشورگفت: مجموعه انتظامی کشور با روحیه انقلابی و تکلیف مداری با مظلومان رئوف و با مخلان امنیت و هنجارشکنان مقتدر برخورد می کند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز،  قاسم رضایی در ادامه سفر به استان آذربایجان شرقی عصر امروز با سیدمحمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان  وامام جمعه تبریز دیدار وضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دولت، انقلاب اسلامی و عرصه نظم و امنیت و آرزوی سلامتی و طول عمر برای مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز”مدظله العالی” اظهار داشت: استان آذربایجان شرقی به واسطه تقدیم شهدای بسیار استانی است که پشتوانه نظام محسوب شده و خوشبختانه از امنیت مطلوبی برخوردار است.

وی با بیان اینکه روحیه دوران دفاع مقدس در مجموعه فراجا جاری و ساری است، گفت: ماموران جان برکف  انتظامی از مرزها تا مرکز شهرها در جای جای کشور در سنگر خدمت بیدار بوده و آرامش را به همگان تقدیم و کشور را از گزند تهدیدهای دشمن در امان داشته و همچنان که مشاهده می کنید نفوذناپذیر کردند.

رضایی گفت: در روزهای اخیر دانش آموختگانی مفتخر به دریافت درجه شدند  ودر قامت سبزپوشان فراجا این توفیق و افتخار را کسب کردند که در اولین ماموریت سازمانی خود به ماموریت عظیم و پرشکوه کنگره بزرگ جهان اسلام اربعین حسینی اعزام و خدمتگزار زائران ابا عبدالله الحسین (ع) باشند.

این مقام عالی انتظامی تصریح کرد: مجموعه انتظامی کشور با روحیه انقلابی و تکلیف مداری با مظلومان رئوف و با مخلان امنیت و هنجارشکنان مقتدر برخورد می کند.

وی با بیان این که امروزه اعتماد مردم به مجموعه انتظامی بالا بوده و مردم با حضور پلیس در معابر و شهرها و همه اماکن احساس امنیت می‌کنند گفت: این خود امتیازی بزرگ برای پلیس است.

مدیریت مطلوب مسئولان انتظامی از مرکز تا استان خوشبختانه توانسته امنیت خوبی را ایجاد کند

سیدمحمد علی آل هاشم امام جمعه تبریز نیز در این دیدار از عملکرد فراجا و پلیس استان در راستای برقراری نظم و امنیت تشکر و قدردانی کرد و گفت: مجموعه انتظامی وظیفه بسیار سنگین و رسالت سختی بر عهده دارد و در سال گذشته کارهای بسیار بزرگی توسط پلیس استان صورت گرفته که جای قدردانی و تشکر دارد آنها تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه‌ای داشتند تا امنیت در استان ایجاد شود.

وی با بیان اینکه پلیس سنگ صبور نیروهای مسلح است اظهار داشت:مدیریت مطلوب مسئولان انتظامی از مرکز تا استان خوشبختانه توانسته امنیت خوبی را ایجاد کند که جای تقدیر وتشکر دارد.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه تبریز در پایان با اشاره به اینکه ما قدر دان زحمت کشان در مجموعه فراجا هستیم افزود:خوشبختانه امروز پلیس به واسطه مدیریت وتدبیر و سعه صدر مسائل  را با هوشمندی مدیریت می کند.

انتهای پیام/


[ad_2]