افزایش آمار پرواز و جابجایی مسافر فرودگاه تبریز در ایام تعطیلات نوروزی
افزایش آمار پرواز و جابجایی مسافر فرودگاه تبریز در ایام تعطیلات نوروزی

از تاریخ ۹۴/۱۲/۲۵ تا ۹۵/۰۱/۰۷ تعداد ۶۴۰۷۶ نفر مسافر در فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز جابجا شدند. به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان، آمار مسافر فرودگاه تبریز در ایام تعطیلات نوروزی امسال (۹۴/۱۲/۲۵ تا ۹۵/۰۱/۰۷ ) در مقایسه با مدت مشابه سال قبل  ۱۵/۵درصد و آمار […]

از تاریخ ۹۴/۱۲/۲۵ تا ۹۵/۰۱/۰۷ تعداد ۶۴۰۷۶ نفر مسافر در فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز جابجا شدند.

به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان، آمار مسافر فرودگاه تبریز در ایام تعطیلات نوروزی امسال (۹۴/۱۲/۲۵ تا ۹۵/۰۱/۰۷ ) در مقایسه با مدت مشابه سال قبل  ۱۵/۵درصد و آمار پرواز در همین مدت ۱۴درصدافزایش داشته است.

مصطفی صفایی مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی در این باره گفت: تعداد مسافر جابه جا شده در فرودگاه تبریز در ایام تعطیلات نوروزی امسال ۶۴۰۷۶ نفر بوده است که در ایام تعطیلات نوروزی سال گذشته ۵۵۵۰۰ نفر بوده اند که افزایش ۱۵/۵ درصدی را نشان می دهد و طی همین مدت تعداد پرواز از ۴۴۴ پرواز به ۵۰۶ پرواز رسیده که رشد ۱۴ درصدی را نشان می دهد.

وی افزود: در ایام تعطیلات نوروز(۹۴/۱۲/۲۵ تا ۹۵/۰۱/۰۷ )پروازهای داخلی در مسیرهای (تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، اهواز، عسلویه، کیش ، کرمان و بندرعباس) و در مسیرهای خارجی (استانبول، باکو، آدانا، اسپارتا،ازمیر، بغداد، نجف، جده و مدینه) انجام گرفته است.