افراد کم نظیری در ارتش و نیروهای مسلح داریم
افراد کم نظیری در ارتش و نیروهای مسلح داریم
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‎شرقی و امام جمعه تبریز گفت: عقیدتی سیاسی در کنار حفاظت یکی از بال‌های تقویت فرماندهان نظامی است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم روز چهارشنبه در دیدار با جمعی از فرماندهان و روحانیون ارتش به مناسبت ۲۴ مهر سالروز تاسیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز از نظر بنیه اعتقادی کارکنان، می توانیم این ادعا را بکنیم که افراد کم نظیری در ارتش و نیروهای مسلح داریم .
وی ادامه داد: یکی از کارهای عمده سازمان عقیدتی سیاسی، تعمیق باورهای دینی و اعتقادات خانواده بزرگ ارتش است و این در واقع بخش عمده توان رزم نیروهای مسلح است.
امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: عقیدتی سیاسی ارتش در بحث افزایش بصیرت ارتشیان، کارهای ارزشمندی انجام داده است و به لطف خدا فرماندهان بصیری داریم که باعث شده اند ارتش در اوج خدمت گذاری به کشور باشد .
امیر سرتیپ دوم میرزایی فرمانده قرارگاه تاکتیکی حمزه سیدالشهداء آذربایجان هم گفت: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ۴۰ سال گذشته اقدامات ارزشمند و تاثیر گذاری در ارتش داشته و در کنار حفاظت اطلاعات به عنوان دو بازوی قدرتمند فرمانده در به قدرت رسیدن ارتش تلاش های قابل توجهی داشته است.
وی با اشاره به این که امروزه شاهد ارتشی حزب اللهی و ولایی هستیم، افزود: با همت و تلاش های سازمان عقیدتی سیاسی بیش از ۲۴ هزار خانواده قرآنی و بیش از ۱۲ هزار حافظ قرآن در ارتش داریم.