افتتاح و بهره برداری بیش از ۶ هزار پروژه در طول سه سال
افتتاح و بهره برداری بیش از ۶ هزار پروژه در طول سه سال

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: در طول سه سال گذشته بیش از ۶ هزار پروژه با اعتبار بالغ بر ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه افتتاح شده است. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، محمدصادق پورمهدی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه در هفته دولت بیش از ۸۶۴ پروژه […]

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: در طول سه سال گذشته بیش از ۶ هزار پروژه با اعتبار بالغ بر ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه افتتاح شده است.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، محمدصادق پورمهدی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه در هفته دولت بیش از ۸۶۴ پروژه با اعتبار ۷۸۰ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد، اظهار داشت: اعتبارات این پروژه‌ها در مجموع از اعتبارات ملی و استانی و شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و بخش‌های خصوصی و غیردولتی تأمین شده است.

وی افزود: در طول سه سال گذشته بیش از ۶ هزار پروژه با اعتبار بالغ بر ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه افتتاح شده و البته بخشی از این اعتبارات از طریق اعتبارات دولتی ملی و استانی و عمده اعتبارات از طریق منابع داخلی شرکت‌ها، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و مشارکت‌های مردمی تأمین شده است.

پورمهدی خاطرنشان کرد: اگر امروز آذربایجان‌شرقی به عنوان استان الگو و پایلوت در خصوص اقتصاد مقاومتی معرفی شده است، در سایه خداوند متعال و تدابیر دولت تدبیر و امید و حاصل مشارکت مردمی بوده است، به گونه‌ای که با توجه به مدیریت استان، نهادها، ارگان‌های مختلف و مؤسسات دست به دست هم داده‌اند و استان را با مشارکت و مدیریت اعتبارات به این جایگاه که هستیم، دست یافتیم.