افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲۲ عنوان طرح و پروژه زیربنایی، صنعتی و اقتصادی در استان آذربایجان شرقی
افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲۲ عنوان طرح و پروژه زیربنایی، صنعتی و اقتصادی در استان آذربایجان شرقی
22 عنوان طرح و پروژه زیربنایی، صنعتی و اقتصادی در استان آذربایجان شرقی با دستور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان آذربایجان شرقی دستور افتتاح ۱۸ طرح و پروژه زیربنایی و همچنین آغاز عملیات اجرایی ۴ پروژه توسعه ای را در سطح این استان صادر کرد.

برای این طرح ها و پروژه ها که امروز افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود، ۹۴ هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال و ۸۵۹ میلیون یورو اعتبار اختصاص یافته است که برای ۵ هزار و ۴۸۹ نفر اشتغالزایی خواهد داشت.

 ساختمان اورژانس مرکز آموزشی و درمانی امام رضا(ع)، ۳۰ مرکز جامع سلامت، طرح بهسازی ، تکمیل و تجهیز اولین بیمارستان دندانپزشکی، طرح نوسازی سالن و باشگاه اساتید/کارکنان، طرح تخصصی و تجهیز آمبولانس جدید به ناوگان درمانی استان، ۳ طرح در امور طیور، ۱۹ طرح امور دام، ۵ طرح شیلات و آبزیان ، ۴ طرح زیربنایی آب و خاک، ۵ طرح صنایع کشاورزی، قطعه ۴ آزادراه تبریز- ارومیه ، بزرگراه تبریز- اهر(قطعه ۲ و ۳)، پل بزرگ میدان معلم بناب، بهسازی و روکش آسفالت راه های روستایی، ۴۶ طرح اشتغال پایدار روستایی، ۴۲ طرح صنعتی و تولیدی در سطح استان و نیروگاه بادی «افکند» از جمله طرح هایی است که با دستور رییس جمهوری به بهره برداری رسید.

با دستور دکتر روحانی امروز همچنین عملیات اجرایی ۳ طرح گلخانه ای ، ۷ طرح شیلات و آبزیان، ۵ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن و احیای طرح تولید آلومینا از نفلین سینیت سراب آغاز شد.