افتتاح همزمان ۴۲ پروژه آموزشی در آذربایجان‌شرقی
افتتاح همزمان ۴۲ پروژه آموزشی در آذربایجان‌شرقی

به مناسبت آغاز هفته دولت ۴۲ پروژه آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی همزمان به‌طور وبینار افتتاح و برای سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۱ به ظرفیت فضای آموزشی استان اضافه شد. به گزارش قلم پرس،از مرند، در آستانه بازگشایی مدارس و به مناسبت هفته دولت، ۴۲پروژه آموزشی استان به شکل همزمان در مراسمی به‌طور وبینار با افتتاح مدرسه‌ ۹ […]



به مناسبت آغاز هفته دولت ۴۲ پروژه آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی همزمان به‌طور وبینار افتتاح و برای سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۱ به ظرفیت فضای آموزشی استان اضافه شد.

به گزارش قلم پرس،از مرند، در آستانه بازگشایی مدارس و به مناسبت هفته دولت، ۴۲پروژه آموزشی استان به شکل همزمان در مراسمی به‌طور وبینار با افتتاح مدرسه‌ ۹ کلاسه‌ شهید فتحی‌وند قاپیلیق مرند به عنوان مدرسه پایلوت با زیربنای یک هزار و ۴۱۷ متر و هزینه کلی ۹میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از اعتبارات دولتی، به بهره‌برداری رسید.

بر این اساس، ۴۲پروژه آموزشی استان آذربایجان شرقی با ۱۴۶کلاس درس و با هزینه بالغ بر ۹۸ میلیارد تومان از اعتبارات دولتی و ۱۲ میلیارد  مشارکت خیرین با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش استان افتتاح شد.

در هفته گذشته نیز کاروان تجهیزات آموزشی مدارس کم برخوردار استان با هزینه ۲۰میلیارد تومانی بین مدارس توزیع شد.

استان آذربایجان‌شرقی۸۰۰ هزار دانش‌آموز دارد.

انتهای پیام/س