افتتاح بیست و پنجمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی استان قزوین
افتتاح بیست و پنجمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی استان قزوین

خبرگزاری میزان – عمران تقوی، معاون برنامه ریزی، آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان قزوین از افتتاح بیست و پنجمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در این استان خبر داد.   تقوی در حاشیه افتتاح دفتر خدمات قضایی گفت: امروزه فناوری‌های نوین و الکترونیک گسترش چشمگیری داشته و استفاده صحیح از این فناوری‌ها موجب بهبود و […]

خبرگزاری میزان – عمران تقوی، معاون برنامه ریزی، آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان قزوین از افتتاح بیست و پنجمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در این استان خبر داد.

 

تقوی در حاشیه افتتاح دفتر خدمات قضایی گفت: امروزه فناوری‌های نوین و الکترونیک گسترش چشمگیری داشته و استفاده صحیح از این فناوری‌ها موجب بهبود و تسریع در ارائه خدمات می‌شود و دستگاه قضایی نیز طی سال‌های اخیر اقدامات قابل توجهی را در راستای دادرسی الکترونیک و ارائه خدمات قضایی غیرحضوری برنامه ریزی و اجرایی کرده است.

معاون برنامه ریزی، آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان قزوین در ادامه افزود: با توجه به نیاز ارائه خدمات الکترونیک قضائی در نیمه جنوبی شهر قزوین و دسترسی آسان تر شهروندان به این خدمات، به مناسبت بزرگداشت هفته قوه قضاییه ششمین دفتر خدمات الکترونیک در این منطقه از شهر قزوین راه اندازی شده و مجموعا تاکنون ۲۵ دفتر در استان قزوین افتتاح و فعال هستند.

انتهای پیام/